Bölüm 4

41 11 3
                                    

Patronum sağolsun kalp krizi geçirdiğim için bana 1 hafta izin vermişti.Doktorun söyledikleri hala aklımda dönüp duruyordu. Neymiş efendim biraz yatıp dinlenmeliymişim, bundan sonra sigara, alkol , adrenalin yasakmış.Düzenli beslenmeliymişim.Egzersiz yapmalı,stresten uzak durmalıymışım.

Kanepeye uzanıp film seçiyorum.Eee bir hafta başka ne yapayım ki?.Sonunda bir film buldum ve izlemeye başladım.Filmin özeti aynen şöyleydi


32 yaşındaki bir adam ölümcül bir hastalığı olduğunu öyreniyor ve depresyona düşüyor. Sonra kaybedecek hiç bir şeyinin olmadığını görüyor:ne sevgilisi,ne evi , ne iyi bir işi, ne de arkadaşları.Bundan sonra kendini cesaretlendiriyor ve kötü işlere bulaşmaya başlıyor. Hırsızlık. uyuşturucu,kumar, dolandırıcılık.Kaç kez polislere yakalansada hep onlardan bir şekilde kurtuluyordu.Böyle bir kaç ay yaşıyor.Hayatı baya aksiyonlu geçiyordu. Ama adam bundan hiç şikayetçi değildi.Filmin sonunda adam polislere yakalandığında kaçmaya fırsatı olmuyor çünki adam orada hayata gözlerini yumuyor.


Film bitmişti ama Brain hala filmin etkisindeydi.Öylece televizyona bakıyordu.Kendine geldiğinde filmin bitmiş olduğunu gördü.Yavaş adımlarla mutfağa doğru gitti ve kendine acı bir kahve yaptı.Kahveyi yudumlarken salona gelmişti.Ve kendi hayatını düşünmeye başladı.

26 yaşı vardı.Çok gençti.Çok ta yakışıklıyım (ne kadar da kuulsun Brain keşke ölsen)diye geçirdi içinden, bir taraftanda sırıtıyordu.En sendiyi ve en çok ta işletdiyi cümle buydu.

Evet çocukluğunu yetimhanede geçirmiçti. Yani anlayacağınız onun da kaybedecek hiç bir şeyi yoktu. Ne bir aile, ne bir sevgili, ne bir arkadaş, ne bir ev ,ne de iyi bir iş.Hiç bir şey.Sadece bir canı vardı. Onu da ne zaman kaybedeceyini bilmiyordu.

Belki bugün, belki yarın, belki 3 ay sonra. İşte bunu hiç kimse bilmiyordu.İkinci bir kalp krizini daha kaldıramayacağını söylemişti doktor.Ama hep bunu da düşünerek yaşayamazdı değilmi?

Acaba ben de o adam gibi mi yapmalıyım? diye düşünüyordu genç adam.Peki o adam gibi hırsızlık yapa bilirdimi? hiç sanmıyordu ama denemekten zarar gelmezdi değilmi?



Çok kuulum keşke ölsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin