-Oha!
-Melisa sakın ağzını açma bak çok sinirliyim!
-Oha!
-Gerizekalı piç!Onu bir dahakine elime geçirirsem...
-Oha!
Durdum ve Melisa'ya döndüm şok olmuş bir ifadeyle BMW'sine binen David'e bakıyordu.Sonra aniden bana döndü.
-Sana inanmıyorum!
-Ne var?
-Şu çocuk.
Eliyle David'in olduğu tarafı işaret etti ve bende hışımla elini indirdim.
-Çocuk diyemiyorum bak resmen bir tanrı!
-Abartma Melisa!
-Boyu neredeyse 1.90.
-Ne yapayım?Malesef bütün gelisim boyuna gitmis keşke biraz beynine de uğrasaymış.
Melisa arkamdan bana yetismeye caliştı.
-Ne dedi sana?
-Bir şey demedi.
-Yuh!Çocuga neden öyle hayvan gibi çemkirdin!Günah kızım bak görmüyo musun çocuğu.Valla bu çocuk bana "hi!" dese 6 vakit namaza başlarım.
-6 vakit ne be?5 vakit o!
-Valla bu çocuğa 6 yani sen düşün!
-Oof salak!
Birbirimize bakıp kıkırdadık.
-Ee sen ne yaptın?
-Ay sınıfımızdaki aptal sarısınlara itici bakişlarimi atmakla geçti koca günüm.
-İlk gün için kötü bir başlangıç ha?
Melisa gözlerini devirdi ve yolun karşısındaki kafeyi işaret etti.
-Hadi gideliiim!
Gösterdiği yere baktım.Green cafe!İçerisi bizim kampüsün öğrencileriyle doluydu.Yani göz aşinası.
-Bence gidip dinlenelim!
-Yani saçmalama istersen!Hem insanlardan kaça kaça nereye kadar?
-Kaçmıyorum ben!
Kolumdan tutup yolun karsısına cekti.
-Göster o zaman!
Oflaya sızlaya Melisa'yı takip ettim.Burada çoğu kisi yabancı oldugu icin kimse kimsenin dikkatini çekmiyordu.İcerisi cok sevimliydi.Gercekten ögrenci kafesiydi.En kenardaki boş masaya gidip oturduk.Melisa etrafını süzdükten sonra heyecanla bana doğru egildi.
-Şu karsı masadaki kumral çocugu gordun mu?
Karşı masadaki çocuğa baktım.Arkadaşlarıyla sohbet ediyorlardı.Birden hepsi bize döndü ve bende hemen kafamı çevirdim.
-Evet hepsi buraya bakıyor.
-Kumral olan bizim sınıftan.Çok tatlı değil mi?
-Yesil gözlü olandan mı bahsediyorsun?
-Ay tabiki de Nur!Diğerine kim bakar!
Gözlerimi devirdim ve caktırmadan tekrar o tarafa baktım.Melisa'nın dediği çocuk elindeki bira şisesiyle bu tarafa geliyordu.
-Melisa?
-Ne?
-Geliyor!
-Kim be?