-Çook yakısıklıydı değil mi?
Yatağımın üzerinde telefonumla ters dönerken yaklaşık iki saattir Melisa'ya aynı cevabı verdigimi farkettim.
-Evet,evet harika!
Yataktan yavaşca kalkarak koltuğun üzerinde duran siyah çantamı aldım.
-Hadi ama Melisa!Çok oyalandık ben çıkıyorum.
Sonunda onun dikkatini çekmeyi başarmıştım.
-Nereye gidiyorsun?Bu kılıkla mı?
Üzerime şaskınca baktım yırtık bir jean beyaz tişort ve kot ceket...Bence her sey normal.
-Ne var?
-Sorun da bir seyin olmaması diye tahmin ediyorum.
Yataktan yıldırım hızıyla kalktı ve çantasını karıştırmaya başladı.Göz kalemi ve allıkla usta elleriyle iki dakikada isini halletti.
-Evet en azından bir seye benziyorsun.
Gözlerimi devirip aynaya baktım ve saçimi biraz duzelttim.Arkadan at kuyruğu yapmiştım ve önlerinden.bir kaç tutam saç çıkardım.Dağinık ve özensiz bir görüntü yakalamayı seviyorum.
-Melisa bu son!Ben çıkıyorum.
Telefonunu cebine sokup koltuktan ceketini ve çantasını aldı.Koridora cıkarken bana yetişmeye calışan topuklu ayakkabılarının sesini duyabiliyordum.Bu kizın topuklu ayakkabı sevdası beni öldürücek.
-Su topuklu ayakkabıları giymeseydin ölür müydün?
-Aşırı hızlı giden sensin.
Ona bakıp gülümsedim.Ve rutin olarak taksimize binip okula geldik.Gelene kadar yapmadığımız tartısma,dedikodu kalmadı.Ne kadar tartıssak da bu kızı seviyorum.Derse geç kaldım ve tahminim üzerine David gelmemişti.Tabiki de gelmez aptal Nur!Gelmez çünkü bu intikam almanın bir başka yolu.Aman ya cok da umrumda sanki.
Bütün ders boyunca saçma sapan düsüncelere daldım cıktım.Aslında annemleri de özlemiştim ama aramaya hiç vaktim olmamiştı.Profesor cıkabilecegimizi
söyledi ve butun ders boyunca hicbir sey dinlemedigimi farkettim.Kampusun kapısına kadar butun gun ne yapacagımı düsündüm Taa ki David'i beyaz BMW'sine dayanmış bana gülümser şekilde görene kadar.Onu gördüğümü anlayınca elini kaldırdı.-Merhaba!
-Gelmeyeceksin diye düsündüm.
-Randevuyu ayarlayan benim.
Suratına tedirgin bir gülüş yerleşirken bende dudaklarımın yukarı doğru kıvrılmasına engel olamadım.Kapımı acmak icin atak yaptı,kibar olma denemeleri mi yoksa ben mi abartıyorum?Emniyet kemerimi takarken ona dogru döndüm.
-Pekala,planın nedir?
-Aslında Nothing Hill'de güzel bir kafe biliyorum.Biraz oturup bir seyler icebiliriz.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
-Evet mantıklı.Peki ya sonra?
Suratıma anlamamış bir bakış fırlattı.
-Sonrasına sonra bakarız!
Dikiz aynasını kontrol etti ve direksiyonu sağa çevirdi.Gerçekten karizmatik görünüyordu.Pekala sanırım yazilanların çoğu doğruymuş bir çogu karizmatik.
-Ee nasıldı dersler?
-Aslında neredeyse hicbir sey anlamadım diyebilirim.
Gülümsedi.