Aștept cu nerăbdare sa se
termine ședința asta în legătură cu comportamentul parintiilor fata de copii cu probleme.Am o foame de lup ,după intalnirea asta merg acasă.Abia aștept sa ma relaxez.Ok în 3...2...1...gata.Imi adun toate lucrurile și ma duc sa îmi schimb ținuta de spital.
Ma îndrept spre ușile spitalului și dau nas în nas cu prietenul meu.Harry.
-ce face doctorița mea preferată?spune și îmi zâmbește cald.-face fantastic de bine!
-ma bucur!cum ți sa părut ședința?
-groaznic de plictisitoare!spun și încep sa radem
-la fel!tu mergi acasă?
-da!spun hotărâtă
-perfect atunci haide sa mergem împreună.
-chiar as vrea ,dar trebuie sa ma opresc și la alimentară.
-ok!atunci ne vedem maine!spune și zâmbește dulce.
-paa!strig în urma lui.
Harry e un băiat frumos ,dar nu ma atrage în modul ăla. Are un par blond-nisipiu ,un nas drept și nu în ultimul rand e înalt.Suntem de asemenea vecini și lucram la același spital,doar ca el nu se ocupa cu copii,ci cu adulți.
Ajunsa la alimentara întru și o salut respectuos pe vânzătoare care este o doamna în vârstă,tare drăguță.
-Buna ziua!-Buna ziua domnișoară!zice și îmi zâmbește cald.
În timp ce ma gândeam ce tip de chipsuri sa iau primesc un mesaj de la Brianna .prietena mea cea mai buna și în același timp cea care m-a ajutat când am ajuns în acest oraș.
-ce faci ?ești la alimentară?-da!vrei ceva ?sa stiu ca nu ma mai întorc încă o dată.
-nu uita sa iei niște măști de față hidratante.nu mai avem.
-ok!bine ca ai zis.
Dupa ce ma decid să iau o punga de cipsuri cu cașcaval ,îmi îndrept atenția spre măștile de față.iau un pachet întreg pentru ca sunt la reducere și ma duc sa plătesc.
În timp ce stau la rand vad un copilaș care se uita la mine și îmi zâmbește,iar eu îi întorc gestul.
Apoi întra val vartej în magazin un bărbat mascat și înarmat.
-la pământ toată lumea.
În acel moment toată lumea se pune jos pe burta ,doar eu stau încă în picioare.-lasa arma jos !e un spațiu cu mulți copii aici !tip la el fără teamă .
-fato!stai jos!
-tu nu ești "fato"cu mine!
-da-mi poșeta ta!
-nu am sa fac asta!spun pastrandu-mi calmul.
-pe bune ?nu ți-e frica ca o sa trag?întreabă învins.
-nu!spun sigură
Nu mai spune nimic și pleacă.Ok .bravo mie .Oamenii încep sa ma aplaude ,iar vânzătoarea îmi zice.
-Fata mea.te rog ia tot ce ai cumpărat pe gratis!
-nu e nevoie de asa ceva!toată lumea ar fi făcut asta!
-nu prea cred !spune o doamna care acum se ridica de pe jos.
-bine...spun învinsă.
Apoi plec fericita spre casă!ce hoț pampalau. Nici măcar sa fure nu știe. Ajung acasă,iar prietena mea se uita la mine cu o față mirata.
CITEȘTI
Under Stars
RomanceMia Richard este o fata timida,de douăzeci de ani care este angajata la un centru de psihiatrie pentru copii.Dintodeauna i-au plăcut copii .Are mulți prieteni si e foarte deschisă. Duce o viață liniștită împreună cu prietena ei,intr-un mic apartamen...