‐ai fost grozavă!spune Harry uimit.-eu nu vad ce e asa grozav în asta.
Deodată telefonul lui Harry începe sa sune.
-e Tyler !spune el impacientat.
-si ce?!mare scofala!raspunde-i!spun eu sarcastică
Iar Harry chiar îi răspunde.Incerc sa îmi ascund nervozitatea de pe chip.Cum poate sa vorbească cu un arogant ca ăsta?!
Sunt scoasa din tranșă de către prietenul meu care nu știe ce inseamna sarcasm.
-a spus ca vrea sa va întâlniți mâine la spitalul unde lucrezi pentru a analiza cabinetul.
-nu!categoric nu!ma numit Taur care scoate fum pe nari!cum sa își lase copilul cu o asa ființă?!întreb nervoasă peste limite,dar în același timp sarcastică.
-a mai spus ca o sa iti trimită un e-mail.
-ce nai...îmi vine sa îl strâng de gat.ce îngâmfat.
-poate nu e chiar atât de rău.. spune Harry mai mult pentru el.
-cum sa nu fie rău.mai degrabă el e taurul care scoate fum pe nari!strig la bietul Harry care nu are nicio vină.
Prietenasul meu începe sa râdă. Ma întreb de ce?
-de ce razi ?îl întreb calm de data asta.
-pentru ca toate fetele ar da aur sa fie cu el,dar tu mai degrabă i-ai da cu aurul în cap.
Încep sa chicotesc.are dreptate.
-in fine eu trebuie sa plec.spun și zâmbesc cald.
-ok!sper da nu bați pe cineva în drum spre casă.zice și începe sa râdă.
Ii fac cu mana si pornesc spre casă.
A fost o zi tare ciudata .în drumul meu observ un copilaș care vroia sa traverseze strada ,dar nici o mașină nu Oprea.sper ca nu are de gând sa traverseze.cand ma așteptăm mai puțin copilul începe sa traverseze,iar la doar câțiva metri de el o mașină care vine cu viteza.incep sa fug în direcția copilului îmi înconjori bratele în jurul lui și aștept ca mașină sa treacă cu viteza peste mine .Aud un sunet claxon puernic și o înjurătură.
Slava Domnului mașină a oprit la timp ,iar din ea iese nimeni altul decât Tyler .
El a ieșit din mașină nervos ,dar eu eram în momentul asta flăcările iadului.-cum poți fii stat de neatent puteai sa lovești copilul !stric la el .
-vorbeam la telefon ce vrei sa fac?întreabă el gesticulând cu smartphon-ul în mana
Nu mai zic nimic doar ii arunc telefonul ala nesuferit din mână,iar tot ce face el este sa se uite la mine ca pisica în calendar.
-cum poți fii atât de arogant?întreb dezgustată de modul în care îmi răspunde la întrebări
-vrei bani?ma întreabă el și scoate din sacoul lui un teamc de bani.
Îmi da banii ,iar eu îi apuc și îiarunc în față.-vreau pe naiba!
Ma aplec apoi spre copilaș care era acum alb ca varul.
-este pe cale sa leșine!strig la Tyler ,dar chiar în acel moment micuțul leșinat în bratele mele.
-Haide în mașina trebuie sa îl ducem la spital.
-tu ești dus cu pluta?!
-nu de ce?întreabă confuz ridicând o sprânceană.
-doctorii o sa întrebe ce sa intamplat cu el ,iar tu vei da de belele!spune nervoasă.
-atunci haide la mine acasă.spune el deschizand-mi portiera.
CITEȘTI
Under Stars
RomansaMia Richard este o fata timida,de douăzeci de ani care este angajata la un centru de psihiatrie pentru copii.Dintodeauna i-au plăcut copii .Are mulți prieteni si e foarte deschisă. Duce o viață liniștită împreună cu prietena ei,intr-un mic apartamen...