doi

25 4 0
                                    

Ma uit la ea speriată .

-care fată?

-cea de la știri!haide sa vezi!

Ma duc în sufragerie și aprind televizorul caut un post de știri  și ma vad pe mine în alimentară.cum naiba au reușit sa filmeze?!nu vreau sa fiu virală !

-d-da eu sunt am salvat azi de la un jaf o alimentara.

-prietena mea e o eroina!

-shh!mai încet!

-trebuie sa sărbătorim!

-apropo ,am luat tot ce vezi în plasa pe gratis !doamna  vânzătoare ma răsplătit pentru gestul făcut.

-se pare ca e o doamna de treaba atunci!spune și începe sa râdă.

-poti sa știi!

Apoi ne schimbam în pijamale,ne punem măști pe față dansam,cantam ,iar apoi sfârșim adormind pe canapeaua din sufragerie care mai de care mai ciudat.

Ma trezesc foarte buimacă și ma uit în jur.A fost o petrecere pe cinste aseară. Îmi croiesc drum spre baie sa ma spăl pe față și pe dinți apoi ma machiez foarte puțin. Ma îmbrac cu o bluză roșie și niște blugi negrii.O trezesc și pe prietena mea și o anunț ca plec.

În drum spre spital ma întâlnesc cu Herry .

-neata Mia!

-neata Herry!pregătit pentru o zi de munca?

-foarte pregătit.

-te pot ruga ceva?

-sigur.orice!

-poti sa vii deseară cu mine la o firma e ceva în legătură cu postul meu?

-da!vin.eu termin la 15:00 e ok atunci?

-perfect

Nici nu am realizat când am ajuns la ușa biroului meu.Descui usa și întru în lumea copilăriei am încercat sa fac totul cât mai colorat.pe pereți sunt curcubee,nori,soare aproximativ tot ce poți găsi pe cer.Ma uit pe lista pacienților mei și primul este un copil care  are probleme de integritate în societate.

Bate cineva la ușa si probabil e micuțul meu pacient.

-buna ziua!spun încântată

-buna ziua!răspunde draguț mama copilului.

Ma aplec spre micuțul copilaș și îl întreb

-care e numele tău?întreb s-o întind mana.

-m-matteo.spune timid copilașul.

-ce nume frumos!

După ce trece aceasta ședința.Matteo a ajuns sa ma îmbrățișeze înainte sa plece.Fiecare copil are ceva cu care îl poți face sa se deschidă în fata ta mai ales cei mici.

Dupa ce trec încă câteva ședințe vine pauza .asa ca decid să ma duc la cafeneaua mea preferată de lângă spital și îmi iau un latte .În timp ce stăteam pe un scaun în cafenea citeam lista cu pacienții pe care îi mai am.E ora 13:00 .Trebuie sa ma grăbesc dacă vreau sa îl însoțesc pe Harry la acea firma.Cuvantul e cuvânt la mine!
 
   Mai trece o ora și ma duc încetișor spre casa.Ajunsa ,vad ca prietena mea lipsește. Probabil iar are un interviu pentru un loc de munca .fac un duș și ma îmbrac în niște pantaloni skinny și o cămașă alba .îmi las parul pe spate și vad  un mesaj de la  Harry

-te aștept în fata apartamentului tău.

-ok!acum cobor!

Ies pe ușă și nu uit sa o incui.Il vad pe Harry care ma așteaptă în mașina lui.urc pe scaunul pasagerului și zic.

-ce mai faci?

-bine!sper sa aprobe cererea pe care am trimis-o.am emoții.

-off Herry !nu fii asa emotiv .probabil vor fii oameni de treabă.spun și îl bat încet pe spate.

Apoi pornește masina ,și ne oprim în fata unei clădiri...uriașe!

uriașe!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Under StarsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum