~Selam bu bölümü önceki bölümler gibi heyecanlı yazamıyorum maalesef.Çünkü bir idolü daha kaybettik.Astro üyesi Moonbin'i gerçekten severdim ve grubun fanı olucaktım.Fanlarının ve sevenlerinin başı sağolsun.~
Sonunda zil çalmıştı.Anam o neydi öyle bekliyorum bekliyorum ders bitmiyor.Zil çalsın diye hatim ettim resmen.Neyse işte zil çalınca sınıftan çıktım,tabii Jimin hyung'un sınıfı hangisi bilmiyorum bende hiç aramakla kendimi zorlamadan bahçeye indim.Merdivenlerden inerken bir kaç öğrenci birbirleriyle şakalaşıyorlardı.
Ne güzel...Tekrar önüme döndüğümde bahçeye çoktan varmıştım fakat gözüme bir kalabalık çarptı.Kalabalığa doğru yaklaştıkça herkesin etrafını sardığı bir çocuk gördüm,tanıdıktı.
"Lan!"
Birde ne göreyim
"Lan Jimin hyung!"
Vay anam hyung'umu sıkıştırmışlar.Popülerim derken şaka yapıyor sanıyordum.
"Jungkook"demesiyle herkes bana döndü.Hemen yanıma geldi
"Sonra konuşalım tamam mı?"diye bağırdı kalabalığa.
Bir kolunu omuzuma atıp beni kantine doğru ilerletmeye başladı.Bu sırada arkada kalan kalabalığın fotoğraflarımızı çektiğini farkettim.Ardından muhteşem sinirim kendini gün yüzüne çıkardı.
"Neyimizi çekiyorsunuz la-"Jimin ağzımı kapatmıştı.
"Kes sesini okulun sayfasına atıyorlar,böyle yaparsan seni kötü gösterirler"
Gözlerimi devirdim ve yolumuza devam ettik.
"Sen hiç doymazmısın lavuk"
"Hyung ne alaka?"
"Ne demek ne alaka?Oğlum dördüncü Hatay usulü tavuk dürümün"
"Oha okadar oldu mu?"
"Tanrım ne yapıcam ben senle?Senin mideni ancak zengin bir adam doyurabilir.Biz doyuramayız,baksana şuan bile soydun beni."
"Adam derken?"
"Salak gaysin ya"
"He pardon hatlar karıştı"
"Ay vallaha deliricem bu salak daha yönelimini karıştırıyor."
"Karıştırmıyorum bikere.Ayrıca elbette şöyle zengin, yakışıklı,big boy,helal boy bir kocam olucak."
"Helal boy nereden çıktı?"
"Ya sen niye bu kadar inceliyorsun?"
"Boşver kurcalama.Bu arada o zengin, yakışıklı,big boy,helal boy bir adam senin mi kocan olucak?"
"Evet."
"Lan mal daha senin tipin yok sana nasıl baksın?"
"Hiç de bile benden yakışıklılık akmıyor fışkırıyor."
"Aynen knk aynen"
Yine zil çaldı.Bu son dersti sonunda okuldan çıkıcaktım.Şey birde bu işin yarını var değil mi?Sanırım cuma gününe kadar bana mutluluk yoktu.
Çok beklemeden merdivenlerden ağırı ağır şöyle ballandıra ballandıra çıkarak en sonunda sınıfa girdim.
Herkesin oturduğunu görünce en arkada olan kendi sırama geçtim ve yerime oturdum.Sıralarda amma rahatsızdı.
Doğrusu bu geliş hangi hocanın dersi olduğunu bilmiyordum ve hala elimde ders programının olmadığı aklıma geldi.
Sıra arkadaşıma sormayı çok isterdim ama yanım boştu yani tek oturuyordum.Bende muhteşem ötesi zekamı kullanarak önümdekine sormaya karar verdim.Azıcık çekinmiştim,belki birazcık fazla,tamam basbaya çekinmiştim.En sonunda özgüvenimi toplayıp önümde oturan şahısın omuzuna dokundum.
Yanındaki arkaşıyla birlikte bana göz devirerek döndü ve sanki iğrenç bir yaratıkmışım gibi bana baktı.Yüzüne çakmak istedim ama iyi tarafım beni ikna edip belki bakışları öyledir diye düşündürdü.
"Şey acaba bu dersin hocasının ismi ne?Birde bana ders programını verir misin?Şuan elimde yok"
Of çekerek "Banane git başkasına sor"
Ay volkan bişey yap çakıcam şimdi bir tane.
Sonra başkasıyla konuşmaya başlayınca yüz ifadesi değişti.Demek bana böyle davranıyormuş.Bu sırada yüksek bir ses yükseldi
"Sınıf, hoca geldi aklınız nerde sizin?"
Hocanın geldiğini bile fark etmemiştim.Bir of çekip dikleştim.O sırada hoca ile göz göze geldik.
"Aaa sen yeni öğrenci olmalısın.Jungkook değilmi?"
Lan kadın bipolar çıktı diye geçirdim içimden.
"Kendimi tanıtayım.İsmim Hyun Jae,sizin sınıf hocanızım.İstersen bana numaranı ver seni hemen sınıf grubuna alim."diyerek tatlı bir gülümseme sundu.
"Gençler bu arada ders programı değişti gruba atarım."
Bu benim için baya iyi oldu.Sanırım şans yüzüme gülmeye başlamıştı.Ardından hoca bana seslendi;
"Gel yanıma ver numaranı."
Merdivenlerden inip hocanın yanına vardım.Hoca bana bakınca hemen gülüşü soldu.Sanırım gerçekten bipolardı.
"Jungkook.Okulda piercing ve dövme yasak.Ayrıca gerçekten dövmeyi seviyor olmalısın ki kolun full dolu."
Derin bir nefes alarak konuşmaya devam etti;
"Okula gelirken piercinglerini çıkarıyorsun.Dövmelerinide fondotenle mi kapatıyorsun yoksa uzun bir şeyler mi giyiyorsun bilemem ama bir daha görmek istemiyorum Jeon Jungkook.Okul sınırları içinde seni böyle görürsem disipline vermekten çekinmem."
"Her neyse numaranı ver ve hızlıca yerine geç"
Hayır ağzının ortasına çakmicam.Sakince numaranı söyledim ve yerime geçtim.Doğrusu mutlu olmuştum şirin hoca buldum diye ama buda diğerleri gibiydi.Tabiiki o dedi diye piercinglerimi çıkarıp dövmelerimi kapatmicaktim.Disipline gitmem umrumda değildi.Dersin devamını hızlı bitsin diye dua ederek geçirdim.
~Sanırım şuanki en uzun bölümümdü.Birazda kafa dağıtmak için iyi geldi.Huzur içinde uyu ay ışığı Moonbin.🕊️~
♪Seviliyorsunuz♪
_Sena_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia City |TAEKOOK|
FanficÜniversite görsel sanatlar bölümünü kazanan jeon Jungkook okulun ilk günü diğer öğrenciler gibi okula gidiyordu.Kaldırımdan karşıya geçerken askalsın bir araba ona çarpıcaktı ki durdu.Bu duruma sinirlenen Jungkook arabaya doğru ilerlerken araba yanı...