bölüm fife💅

122 8 4
                                    

~Selam canlar nabersiniz?.Ben uçuyorum çünkü Agust D'nin yeni şarkısı olan haegeum dinliyorum.Sizde dinleyip stream kasmayı unutmayın lütfeen.Önceki bölümü okumayı unutmayııın.~

Sabah Bam'ın yüzümü yalamasıyla uyandım.Saate baktığımda okul için daha 1 saat olduğunu gördüm.Bende yatmaya devam etmek isterdim ama dünkü gibi bayat kahvaltıyla günüme başlamak istemediğim için yatağımdan kalktım.

Yatağımı toplayıp banyoya ilerledim.Aynaya baktığımda yüzümün şişmiş olduğunu gördüm. Çok umursamayıp yüzümü yıkadım ve mutfağa doğru yöneldim. Köpeğim Bam'da sağolsun ayağıma dolanarak gitmemi zorlaştırtı.Eninde sonunda mutfağa ulaştığımda dolabı açtım.

Çokta uğraşmaya gerek yok diye düşünerek dolabı kapattım.Aklımda şöyle bol sucuklu,bol kaşarlı,böyle salçalı,çıtır çıtır,taptaze bir tost yapmak vardı.Bu yüzdende tost makinesini alıp işime koyuldum...

"Ayy çok lezzetli-ahh!"tostumu yiyiyordum ama tabii yine muhteşem sakarlığım sağolsun elimi yakmıştım.

Flashback

"Muhteşemim yaa,şu tosta bak mükemmel olu-ANANI AVRADINI SİKİM!!!"

Flashend

"Üff keşke şöyle zengin,yakışıklı bir kocam olsaa ayyyy."ağzımın suyu akmıştı,keşke keşke olsaydı.

"Şöyle yatak odasındayız.Sigara içiyor,o kaslı bedeniyle bana doğru yöneliyor,sigarasını son kez içine çekiyor,bir eli çenemde diğeriyle sigarasını söndürüyor.Dudaklarıma yaklaşıyor ve sigara dumanını ağzıma üfleyip boynumu öpüyor."

Kasıklarım sızlamaya başlamıştı.Aşağı baktığımda da çavuşun selamı vardı.Saate bakıp okula zaman olduğunu görünce banyoya yöneldim...

Banyoya hazır gitmişken duş almıştım.Masama oturup saçımı kuruttum.Kıvırcık saçımla aynaya baktıktan sonra saçımı düzleştirmeya karar verdim.

Saçımı düzleştirmiş ve üstümü giymiştim...

Son kez Bam'ı kontrol ettim ardından çantamı ve anahtarımı alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son kez Bam'ı kontrol ettim ardından çantamı ve anahtarımı alıp evden çıktım...

Sonunda gelmiştim,bahçeden içeriye doğru giderken tekrar herkes saçma bir şekilde bana bakıyordu ve birbirleriyle fısıldaşıyirlardı.

"NERDESİN SEN İİİİTTTTT.SABAHTAN BERRİ CANIM SIKILIYOOOOORR.CANIMM ARKADAŞIIIIIIĞIIMMMM."

Bu sözleri bağırarak söyleyen tarafa bakmamla yere çakılmam bir olmuştu.

"Hayvan Jimin kalk üstümden nefes alamıyorum"

"İtim köpeğiiim çok özledim seniii"bu sözleri söylerken üstümden kalkmıştı.Bende kalkarak;

Mafia City |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin