~Nabersiniz.Biliyorum uzun zamandır yoktum.Bu yüzden baya paslandim.Lütfen bölüm kötü olduysa bile hoş görün.Ben sizi daha fazla tutmin iyi okumalarr~
Son zilin çalmasıyla sınıftan çıktım. Bugün aşırı yorulmuştum ve bir an önce eve gitmek istiyordum. Aklımı sabah yaşadığım an gelince yine yanaklarım kızardı. Zaten etrafta konuşulmuyormuş gibi şu an daha da çok konuşulacak olması beni rahatsız etti.
Farkında olmadan çoktan aşağıya inmiştim. Hatırladığım kadarıyla Jimin'in dersi de benimle aynı bitiyordu. Bu yüzden onu bahçedeki herhangi bir banka oturup beklemeye başladım...
Ne kadar beklesem de Jimin gelmemişti. Tam kalkacaktım ki telefonum çaldı. Arayan kişiye baktığımda Jimin'di, telefonu açtım ve konuşmaya başladım;
Jungkook
"oğlum neredesin? kaç dakikadır seni bekliyorum"
Jimin
"Jungkook nerdesin?"
Jungkook
"Aşağıda bahçedeyim asıl sen neredesin?"dememle Jimin telefonu kapattı.Ardından okuldan koşarak çıktığını gördüm.
Jimin
"Jungkook Beomseok'u birkaç adam dövüyorlar."
Jungkook
"Ne alaka lan o okulda değildi ki"cümlemi tamamlamamla Beomseok ve birkaç adam kapıdan çıktı.Beomseok acıyla bağırıyordu.
Beomseok
"ÖZÜR DİLERİM BİR DAHA YAPMAYACAĞIM"derken adamlar onu dövmeye devam ediyordu.
Bütün öğrenciler oraya doğru bakıyordu. Hatta bazıları eline telefon almış olanları çekiyordu. Birden bir şey fark ettim. Adamlar takım elbiseliydi. Neye bulaştığımı düşünürken düşüncemi susturan adamların Beomseok'u yanıma getirmeleri olmuştu.
Beomseok karşımda elleri alnına değecek şekilde kısacası secde pozisyonunda önüme eğilmişti.
Beomseok
"Özür dilerim seninle uğraştığım için çok özür dilerim. Lütfen beni affet bir daha olmayacak lütfen." Sesi titriyordu...
Ne yapacağımı bilmiyordum. Bugün olanlar kafamı allak bullak etmişti. Ayrıca etrafta gerici bir sessizlik vardı. Sadece karşımda eğilen Beomseok'un sesini duyuyordum.
Önümde eğilen Beomseok, Beomseok'u döven birkaç adam, bana endişeli gözlerle bakan Jimin, gözleri bende olan öğrenciler ve ortada dikilmiş ne yapacağımı bilmeyen ben.
?
"Efendim bizi patronumuz gönderdi. Bize verilen talimata göre bunları yapıyoruz."bir anda böyle bir şey duyduğumda çok da şaşırmamıştım. Çünkü birkaç gündür yaşadığım olaylardan sonra artık alışmıştım
Jungkook
"Size verilen talimat nedir acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia City |TAEKOOK|
FanficÜniversite görsel sanatlar bölümünü kazanan jeon Jungkook okulun ilk günü diğer öğrenciler gibi okula gidiyordu.Kaldırımdan karşıya geçerken askalsın bir araba ona çarpıcaktı ki durdu.Bu duruma sinirlenen Jungkook arabaya doğru ilerlerken araba yanı...