Sınav başlamıştı, Mike arada çaktırmadan Will'in kağıdına bakıyordu.
Will bir süre sonra bunu fark etti ve hayrete düşmüş bir şekilde Mike'a döndü, sınavda oldukları için fısıldayarak Mike'a sitem etti.Will:"Kopya demek ha? Hiç yakıştıramadım, önüne dönsen iyi edersin"
Will bir eliyle sınav kağıdını kapattı ve iyice kağıdın içine gömüldü.
Bir süre hoca başka sınıfa girene kadar böyle sınava devam ettiler, sonra Mike bir elini Will'in elinin üstüne attı ve Will'e doğru eğilip kulağına fısıldadı.Mike:"Ben bir şeyi istersem alırım"
Will utançtan kafasını kaldıramazken Mike Will'in elini daha sıkı tuttu ve kendisine doğru çekti.
Will Mike'ın bunu kendisinin kağıdını görebilmek için yaptığını biliyordu ama şuan Mike kopya çekmek için yapıyor olsa bile Will'in elini tutuyordu ve Will maalesef bundan başka bir şeye odaklanamıyordu.Bir süre sonra Mike baş parmağıyla Will'in elini okşamaya başladı ve gülerek Will'e fısıldadı
Mike:"Ellerin yumuşakmış, ne kullanıyorsun bebek yağı mı?"
Will Mike'ın bu küstah tavırlarına çok sinir olmuştu bu yüzden Mike'ın elini sıktı.
Will:"El kremi, aptal"
Will hala Mike'ın elini sıkarken Mike acıdan kıvranıyordu, ama sınavda oldukları için ne bağırabiliyor ne de Will'e durması için seslenebiliyordu.
En sonunda hoca ikisini fark etti ve sınavdan attı.
Mike:"Elinde amma ağırmış ha"
Will:"Senin yüzünden sınavdan atıldık mutlu musun?"
Mike:"Benim yüzümden mi? Ben mi dedim elimi sık diye?"
Will:"Ben mi dedim elimi tut diye?!"Mike birden sırıtmaya başladı, Will ne sırıtıyorsun der gibi ona bakınca aralarındaki boy farkından dolayı biraz eğilerek Will'in yüzüne yaklaştı
Mike:"Elini mi tuttum? Ben sanki kağıda bakmak için elini biraz çektim diye hatırlıyorum ama"
Karşısında utançtan kıpkırmızı olan çocuğun gözlerini kaçırdığını görünce sırıtması daha da arttı.
Will kendi kendine Mike'ın duymadığını düşünerek mırıldandı,
Will:"Sonuçta tuttun"
Mike Will'in bu dediğini duydu ama bozuntuya vermemek için bir şey söylemedi.
Mike iç çekti.Mike:"Sınavdan da atıldığımıza göre-"
Will:"Eyvah! Biz sınavdan atılmıştık dimi, ben bunu anneme nasıl açıklarım şimdi.."Will yanında duran umursamaz çocuğa baktı.
Will:"Hiç mi korkmuyorsun?"
Mike:"Hm?"
Will:"Ailene diyorum sınavdan atıldığını söylemekten hiç mi korkmuyorsun?"Mike ellerini cebine soktu ve iç çekerek yeri izlemeye başladı.
Mike:"Yok, dayım halleder"
Will Mike'ın bir sıkıntısı olduğunu anladı aslında sormayacaktı ama o an ne olduysa bir anda soruverdi.
Will:"Canını sıkan bir şey mi var?"
Mike kafasını yerden kaldırdı ve iç çekti
Mike:"Yok ya sadece, lise hayatım boyunca hiç başarılı bir öğrenci olamadım ya kopyayla ya da dayımın torpiliyle geçtim eminim ailem, dayım, arkadaşlarım.. eminim hepsi benden bıkmıştır"
Will derin bir nefes verdi.
Will:"Bak seni tam olarak tanımıyorum ama böyle düşünme, ailen, dayın, arkadaşların bir gün senden bıkarlar mı bilmiyorum ama seni sen olduğun için sevecek biri illaki olacaktır"
Will kafasını kaldırdı ve pür dikkat onu izleyen Mike'la göz göze geldi. İkili bir süre böyle kaldı.
Zilin çalmasıyla gözlerini birbirinden nihayet ayıran ikiliden Mike aralarındaki sessizliği bozdu.
Mike:"Zil çaldığına göre sınav bitti sanırım"
Will:"Evet"
Mike:"Adım ne demiştin?"
Will:"Aslında dememiştim ama adım Will, William Byers tanıştığımıza mutlu oldum"
Mike:"..."
Will:"Pardon mutlu değil, hoş, hoş ne ya hayır hayır"Mike öylece karşısında kendiyle tartışan çocuğa baktı ve tatlı olduğunu düşündü.
Mike:"Aman Tanrım Will! Memnun, Çok memnun oldum denir"
Will heyecanla gülümsedi
Will:"Evet, işte buydu!"
Will elini Mike'a uzattı
Will:"Memnun oldum, tanıştığımıza çok memnun oldum"
Mike gülümseyerek Will'in elini sıktı
Mike:"Ben daha adımı söylememiştim"
Will:"Seni tanımayan mı var?"
Mike:"Doğru,
görüşürüz o zaman"
Will:"Görüşürüz"Mike tam gidecekken arkasını döndü ve Will'e seslendi.
Mike:"Ha bu arada yarın yanıma gel de dayım senin sınav işini de halletsin"
Mike Will'e el sallayıp okuldan ayrıldı, Will ise arkasından öylece baktı.
Sahiden kimdi bu küstah çocuk?