El quart passatger

5 1 0
                                    

Sense que l'oncle Peter s'adonara. Powalski es va colar per la finestra lateral de la caravana i es va amagar en un caixó del llit de Susan. Tenien pensat creuar 3 països en eixes condicions. Sobreviure i arribar d'una peça ja era tot un mèrit. Susan estava nerviosa per la situació i va decidir també ficar el llibre que havia trobat en el caixó on Powa aniria d'amagat.

Just a l'hora de partir, algú va dir, stop!

Era el padrastre de Powalski que l'estava buscant amb molta insistència. L'oncle Peter el va despatxar de pressa, sense saber que el transportava dins. La cara del padrastre era la d'un maltractador sense escrúpols. Algú que de segur buscaria la forma de trobar les seues víctimes o tal volta, algú que sap com venjar-se.

Abans d'eixir de viatge, havien d'anar directes per provisions a la gran ciutat. Entrant per l'hyperloop anaven directes al centre comercial on farien la comanda i els robots del mercat s'encarregarien directament de baixar-la per uns tubs. Al moment, de fer la compra, l'oncle Peter els va dir a Susan i Guido que ja podien avisar a Powa, que estaven fora de qualsevol perill i no era bona idea que continuara tancat tant de temps.

L'oncle Peter, d'alguna manera hi havia esbrinat el pla dels tres, i segurament, havia dit una mentida al padrastre de Powa. Però, quin era el motiu per encobrir-lo?

Bobo & Guido i els camins càtarsWhere stories live. Discover now