adam arkadan kadına sarılmıştı , yavaşça uzanıp boynuna öpücükler kondurdu
" Halit çok yorgunum , sabah da çok önemli bir toplantım var "
Halit kadının söylediklerini aldırmadan sert bi şekilde bileklerini tutup sırt üstü yatmasına sağladı " Ender uzun zaman oldu , çok istiyorum seni " başını kadının boynuna gömdü
bu zorunlu sevişmeleri 10 yıl boyunca katlanmıştı kadın , böyle durumlarda Ender adama yalvarmak istemediği için sadece gözlerini kapatıp geçmesini bekliyordu ..
" Halit herkes evde .. yapma "
Halit bir elini kadının geceliğinin içine soktu " evet o yüzden senin sessiz olman gerekiyor sevgili karıcım "
Ender gözlerini kapatıp bu işkencenin bitmesini bekledi ..
bir süre sonra Halit işini bitirip kendini yatağa attı " bu kadınla sevişmek gerçekten başka bir şey " dedi kendi kendine
Ender kasıklarında hissetti acıya rağmen uzanıp yatağın kenarından geceliğini aldı , üstüne geçirdi , sonra da odadan çıktı ..
midesi bulanmaya başlamıştı ..
mutfağa inip ilaç almak istedi ama önce temizlenmesi gerekiyordu ..
hemen misafir odasına girdi ..mutfağa indiği anda Aysel'in orada olması hiç rahatsız etmemişti kadını hatta tam aksine , dürüst olmak isteseydi eğer , birazcık da sevinmişti bu duruma , biriyle konuşması gerekiyordu ..
Aysel kadını öyle perişan görünce korkmuştu ama kadını iyi tanıdığı için tek bir cümle ile yetinerek kısa konuşmayı tercih etti " sizi de mi uyku tutmadı efendim ? "
Ender başıyla onayladı " başım ağrıyor biraz , migrenim tutmuş yine "
Aysel hemen çekmeceden ağır kesici alıp kadına verdi " işle mi ilgili ? "
Ender buruk bir şekilde gülümsedi " hı hı , işle ilgili "
sonuçta Halit onu için güç ve paradan ibaretti , adama aşık değildi ki .. sonra sırıtı kadın , aşık mı ! adamı sevmiyordu bile ..
eskiden çok denemişti ama yok olmuyordu adamın sevilecek tek bir tarafı yoktu ..
düşüncelere daldı yine , şimdi az da olsa parası vardı gücü da istediklerini kolayca yaptırmak için yeterlidi , adı bir marka olmuştu zaten , o zaman ayrılık zamanı gelmemiş miydi ..
" Ah bu hırsın seni bir gün bitirecek Ender "
dedi içindenAysel'e iyi geceler dedi, bir kadeh şarap alıp salona geçti..
pencereye en yakın olan koltuğa oturdu..
bir taraf yağmurun sesi ..
bir taraf da kafasındaki sesler ..
şarabını yudumlarken kafasındaki seslerden kurtulmak için bir süre yağmura kulak vermeye karar verdi kadın ..mutsuz olduğu zamanlar hep adamı düşünüyordu , galiba dünyada bir tek o , onu gerçekten sevebilmişti ..
bir Kaya bir de Caner , bir zamanlar gerçekten sevildiğini bilmek kadına hep güç veriyordu ..gözlerini kapatıp başını arkaya doğru attı ,
hayalinde adamın yünüzü incelemeye başladı ,
muhtemelen zamanla alnında bi kaç bilersiz çizgi belirlemeye başlamıştı , gözleri..
hep kadına anlayışla , merhametle , aşkla bakan o gözleri ..
kadının kapalı gözlerinden yanağına bir damla yaş düştü.. Çok özlemişti ..
adamın gamzelerine kaydı bakışları ..
buruk bir gülümseme yerleşti dudaklarına ..
ne çok seviyordu gamzelerini ..
dudaklarını ..bunları düşünürken bir anda kalbi sıkıştı..
öfke ve nefret o güzel duyguların yerini tuttu , " hepsi senin yüzünden " dedi öfkeyle
kadın elini göğüs kafesine koyup derin derin nefes almaya başladı ..
kasıklarında hissetti ağrı artmaya başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| maziyi silemem |
RomanceBir kış sabahında .. aşk hatırasıyla .. kaderi silemem .. maziyi silemem ..