2.

328 25 47
                                    

Ender gözlerini açtığında karanlık odaya pencereden sızan ay ışığı dolduruyordu içeriyi
Kolları arasında olduğu adamın göğsüne sırtını yaslamış elleri karnının üstünde birleşmişti ..
bedeninde hâlâ yorgunluk ve sizi hakimdi ..
çok değil 2 saat öncesi yaşananlar aklına gelince elini adamın ellerinin üstüne koydu ..
yine de adam bu gece kadının rahat hissetmesi için elinden gelenin fazlasını yapmıştı ..

bir süre sonra tekrar düşünceler içinde buldu kendini ..
şirketin sorunları .. Halit .. geçmişte olan ilişkisi .. şimdiki gizli gizli bir adamla buluşması .. kayıp olan oğlusu ..
oflayarak yataktan kalktı ..
soğuk bir duş iyi gelir diye düşündü kadın ..

sabahlığını üzerine geçirip sessiz adımlarla banyoya ilerledi..
Kapı kulbunu sessiz sessiz indirip adama baktı .. Hâlâ uyuyordu ..
banyo aynasında kendine bakınca kendisini fazla bitik gördü .. böyle olmazdı .. herkesin tanıdığı Ender Çelebi Argun aynadaki kadın olamazdı ..

sabahlığını çıkarıp kabine girdi..
banyodan gelen sesler yüzünden uyanan adam yavasça yatakta doğruldu .. daha fazla dayanamadı adam .. kesin ve net bir kararla banyoya girdi..

sertçe yutkunup duş kabinine girdi..
tam o saniyede arkasına dönen Ender'le burun buruna geldi ..
kadın birkaç saniye duraksayıp sonra adamın göğsüne sokuldu ..
genç adam ilk önce şaşırsa da hemen sarılmıştı , sıcak göğsüne değen kadının dik göğüsleri suyla buluşurken gözlerini kapattı ..
adamın parmak uçları kadının çıplak sırtında ve belinde gezintiye çıkmıştı ..

adam kadının davranışlarından şaşırmıştı , kızmamış bir de ilk defa için kadın önce harekete geçmişti , o yüzden adam cesaret bulup dudaklarını kadının kulağına değdirip sordu " güzelim , seni bu kadar huzursuz eden şey ne ? "

kadın iç çekerek başını kaldırıp adama baktı " şirketteki işler artık beni fazlasıyla yoruyor "

adam kadının yüzüne düşen saçları kulağının arkasına attı kafasına işaret etti " şirketteki işler mi yoksa buradaki sesler mi "

Ender daha fazla konuşmak istemediği için sahte bir şekilde gülümsedi , dudaklarını adamın dudaklarına bastı ..
nefesleri birbirlerine sarılırken dudaklarından bir soluk çıkıp adamın ağzının içinde kayboldu ..
adam dudaklarını daha sıkı kavradı , teması hiç kesmiyorlardı ..
öpüşleri derinleşirken genç adam duvara yasladı kadını ..
belindeki elinin birini usulca yüzüne çıkarıp tek eliyle kadının yüzünü kavradı ..
Ender yavaşça geriye çekildi ..
kısa bir süre kapalı kaldı ikisinin gözleri de ..
İkisinin de nefesi hâlâ düzensizdi ..
Ender gözerini açtı , sordu " sen bir tek benimle mi beraber oluyorsun ? "

adam gülümseyerek gözlerini açtı " evet "

" neden ? "

adam kadının boynunu öptü " 2ci kural özel sorular sormayacaksınız Ender hanım "

Ender kıkırdadı " tamam tamam sormayacağım , ama 1ci kuralı unutmasan sevinirim , bu duygusal bir ilişki değil, sadece bir anlaşma "

" unutmamı izin vermiyorsun merak etme "

kahvaltıdan sonra genç adam giyinip gitmek için yerde bulunan kapıyı açtı " ne zaman çıkmamı istiyorsun ? " diye kadına sordu

Ender gülümsedi " her genç ve işsiz bir adam gibi öğlenden sonra "

genç adam sırıtarak alt kata indi, Ender kahvesini alıp pencerenin önünde durdu , sokağın başında İrfan'ın arabasını görünce kahkaha atmaya başladı " ay ilahi Halit'cim sen gelirken ben gidiyordum canım ,no no no no maalesef takip işleri senin yapacağın iş değil , hatta hiç değil , aptallar  "

| maziyi silemem |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin