Ender odasına geçip ceketini astıktan sonra , pencereyi açtı , derin bir nefes alıp , her zaman yaptığı gibi, ilk işi , güne sade kahveyle başlamasıydı ..
odasına gelen Yasemin kahveyi masasının üzerine bırakıp, ajandasından bugün yapılacak notları okumaya başladı ..
" günaydın Ender hanım , bugün saat 3'te bir toplantınız var , ama ilk olarak, yani iki saat sonra, Halit Bey bir toplantı istedi "Ender gözlerini devirdi " Ne toplantısı? "
" kesin bir şey söylemedi ama-"'
" tamam çıkabilirsin " deyip konuşmayı uzatmasına izin vermedi
kahvesinden bir yudum aldı
masaya baktığında bir sürü dosyalar, kağıtlar , evraklar ve belgelerle doluydu ..
onları başka bir zamana bırakıp kasada sakladı dosyaları incelemeye karar verdi sandalyesine oturarak eline ilk gelen dosyayı açtı ve dikkatle okumaya başladı ..
iki dosyadaki veriler birbirini tutmuyordu ..
ilk dosyada büyük bir karla çıkarken ikinci dosyada kardan çok daha büyük bir zararla çıkıyordu şirket , ve bu zararı şirketin genel bütçesine bakılacak olursa normal bir durumda kapatması çok zordu şimdiki durumda da imkansızdı ..
bu işi çözünce bir an tekrar ne kadar zeki olduğunu düşündü ve gurur duydu kendisine
hemen telefonu eline aldı " Hello , konuşmamız lazım , müsaitsen odana geliyorum " dedi Ender neşeli bir sesleadam soğuk ve tavırlı bir şekilde " tamam " dedi
" Levent sen iyi misin ? bir şey mi oldu ! sesin tuhaf geliyor da "
" çok mu umurunda ? neyse odama gelince kendin anlarsın " deyip telefonu kadının yüzüne kapattı
Ender şaşkınlıklar içerisinde ne olduğunu anlamaya çalışıyordu , iki dosyayı da eline alarak odadan çıktı ve kapıyı çalmadan hızlı adımlarla yan odaya girdi " sana ne oluyor Leven- " fakat sözünü bitiremedi ..
adam kendini işe vermiş , düşüncelere dalmış gibi bir hali vardı .
Ender afallayıp kaldı onu görünce .. bir adım geri geldi .. eli ayağı birbirine dolandı..gözleri hâlâ adamın üzerindeyken o da başını kaldırdı ..
elbette aynı şirkette çalışınca er ya da geç karşılaşacaklardı , adam bunu bile bile kabul etmişti Halit'in teklifini , daha dün gece kadını gördüğünde nasıl davranması gerektiğini kafasında planlarken şimdi büyük bir hazırsızlıkla yakalanmıştı , adam kadını karşısında görmeyi bu kadar erken beklemiyordu ..kadının sezgileri hemen tehlikeyi hissetmiş ve hemen adamın yüz ifadesini incelemeye başlamıştı ..
yüz ifadesinde herhangi bir gerginlik ya da öfkeye benzer hiçbir şey yoktu .."çok mu korkuttum seni ? korkmana gerek yok hayalet değilim .. " dedi adam gülümseyerek
Ender'i önce baştan aşağıya süzdü , sonra da ayağa kalktı ona doğru yürüdü " sen .. sen çok değişmişsin " dedi sırıtarak ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| maziyi silemem |
RomanceBir kış sabahında .. aşk hatırasıyla .. kaderi silemem .. maziyi silemem ..