10. Vnuk

57 2 0
                                    

Došli jsme do infocentra v zoo tak jsme se posadili Tobíkovi jsem objednala u Lady limonádu a sobě čaj.
Lada: ,, Tady to máte a na koho čekáte?"
S: ,, Děkuju čekáme na Josefa"
Lada: ,,Je u ředitelky, ale za chvíli přijde"
S tím odešla a my jsme čekali u paní Uhlířové se Tobíkovi zalíbili skleněné figurky.
Tob: ,,Mami koukej žirafa"
S: ,,Ale skleněná to dělají pro zoo babička s dědou víš chtěl bys žirafu?"
Tob: ,,Mooooc"
S: ,, Dobře "
Koupila jsem mu 3 skleněné žirafy a šla jsem si zpět sednout k Tobíkovi a čekali jsme na Josefa.
J: ,, Aničko copak tady děláte?"
S: ,, Dobrý den Josefe chtěla bych vám někoho představit "
J: ,, Dobře"
Přisedl si k nám a Tobík zvedl hlavu a koukal se na Josefa
Tob: ,, Dobrý den "
S: ,, Tobík je váš vnuk a Tobíku tohle je tvůj děda"
J: ,,Ahoj Tobíku "
Nechala jsem je osamotě byla jsem kousek od nich a povídala jsem si s Eliškou, která už byla na odchodu z práce.
El: ,, Skvěle si rozumí"
S: ,,Jojo spíš se bojím jak by reagoval Adam, určitě by tvrdil že Tobík není jeho a kdo ví co ještě"
El: ,,Nedivila bych se mu ale snad ti věří"
S: ,,No to asi jo, ikdyž má teď tu přítelkyni tak je to spíš opak"
El: ,,I to je možné"
Pak jsme se rozloučili a s Tobíkem a i s Josefem jsme se vydali z infocentra domů
J: ,, Aničko Adamovi jste řekla, že má syna nebo ne?"
S: ,,Se mnou jak si mluvit nechtěl v přípravně žiraf jsme se střetli. Chvíli jsme si povídali, ale pak musel náhle odejít. No a pak když jsme šli s Tobíkem z hřiště jsem pochopila proč musel odejít kvůli nějaké ženské. A od Elišky jsem se další den dozvěděla co je zač ta žena a tak"
J: ,, Chápu ale i tak se k němu hodíte víc vy a Tobík vy o Adamovi?"
S: ,, Ví řekla jsem mu vše tedy kromě toho co se stalo, něco jsem mu řekla "
J: ,, Chápu vás"
S Josefem jsme se domluvili že by mohl někdy ho pohlídat a nebo by mohl někdy chodit pro Tobíka do školky. Kdybych musela zůstat déle v práci i to se stát může Tobík si odběhl hrát do pokoje s žirafkami a já jsem šla dělat večeři.
Kdy oznámí Adamovi, že má syna?

Setkání Kde žijí příběhy. Začni objevovat