Přesuneme se tak o měsíc Adam se s Tobíkem vydá několikrát do týdne rozumí si spolu. Padli si do oka a to vidí i Sid a nejen to, že se Adam nějak snaží s ní vyjít vstříc. Ale nijak to neřeší protože má Danielu, se kterou je šťastný ikdyž to teď nijak moc nevypadá.
Dneska ráno se s Adamem dohodli, že se pro Tobíka staví prý mají nějaký plán kterej je děsně tajný. Tobík je připraven i Sid a, ani ne za minutu se ozve zvonek, tak Sid otevře a v nich stojí Adam.
S: ,,Ahoj"
Ad: ,,Ahoj je připraven?"
S: ,,Je Tobi je tu tatínek"
Tobík k nim přišel obul se i oblékl si bundu a mohli vyrazit, jenže se Anča musela na něco zeptat
S: ,,Co máte v plánu? Tobík mi nic nechtěl říct ikdyž jsem ho lechtala, tak stejně nic"
Ad: ,, Půjdeme na horolezeckou stěnu neboj je to bezpečné "
S: ,, Proč bych se měla bát tobě já důvěřuji"
Ad: ,,Dobře"
Tob: ,, Můžeme už jít?"
Ad: ,, Můžeme a Ančo nechceš jít s námi?"
S: ,,A vy byste chtěli?"
Tob: ,,Joooo"
Tak jsem jen kývla rychle jsem se do něčeho vhodného převlékla a vyrazili jsme do horolezeckého centra, které se nachází v Praze. Pak jsme si říkali že bysme zašli i do bludiště a to jen kdyby zbyl ještě čas.
Řeknu jen jediný a to že to bylo fakt úžasný já si to užila i Tobík tu stěnu a i Adam. Pak nám zbyl čas tak jsme šli vyzkoušet to bludiště já s Adamem jsme se srazili v jedné uličce. Ale i tak jsme došli do cíle Tobík už tam byl, pak jsme si zašli na oběd i na zmrzlinu a jeli jsme domů.
S Adamem jsme se rozloučili a s Tobíkem jsme si šli zahrát nějaké hry a u toho jsme skončili až do večera.Mezitím Adam dojel domů tam si dal sprchu, protože byl spocený. Když byl doma sám tak měl čas popřemýšlet o čem se před pár týdny bavili s Alenou. No a rozhodl se udělal konečné rozhodnutí, ale to vám řeknu jindy budete si na něj muset počkat.
Pro co se Adam rozhodl?
ČTEŠ
Setkání
Cerita PendekSid Anna Novotná měla přítele Adama Hrušku pracovali spolu v zázemí plazů a dali se i dohromady. Vypadalo to že spolu budou, ale jednoho dne se stalo že k nim nastoupila nová kolegyně. Která chtěla Adama a jeden večer se stalo to že Sid Adam podvedl...