Piosenka, którą lubisz z lat 70.
❛Don't Stop Me Now❜ — Queen
Uwielbiam tyle piosenek z tych czasów, że nie da się wybrać jednej! Ubóstwiam całym serduszkiem piosenki Queen, mega lubię zespół ABBA, dodatkowo jeszcze bardzo dobrze znam kilka nut AC/DC.
Co do tej konkretnej piosenki to przytoczę sytuację, kiedy mi się jej najlepiej słucha. To jest moment, kiedy wracam ze szkoły. Świeci słońce, jest całkiem ciepło. Lekcje minęły mi bardzo przyjemnie i/lub dowiedziałam się cudownych dla mnie rzeczy, które były na moją korzyść. Wracam uśmiechnięta do domu z buta, nie czekając na autobus, który ma przyjechać za 10 minut. Idę radosna do domu, słuchając tej piosenki, że aż nogi same pchają mnie do tańca, a przynajmniej do stawiania kroków w jej rytm. Błogość duszy gwarantowana!
Dobra, przedstawię wam jeszcze z dwie piosenki po jednym z zespołów:
❛Dancing Queen❜ — ABBA
Tą piosenkę ABBY wybrałam nieprzypadkowo. Otóż z nią też się wiąże pewne wspomnienie. Ta jedna chwila, która wraca do mojej głowy jak bumerang, kiedy do moich uszu dostają się dźwięki melodii. A dokładnie jest to moment z mojej studniówki, kiedy to DJ puścił ją z głośników, a my wszyscy stworzyliśmy węża i wędrowaliśmy między stołami, śpiewając ile sił i powietrza było w płucach. Oczywiście głównie moje spojrzenie przeważnie było skierowane do złodzieja mojego serca, ale to już inna sprawa... Jedno z najlepszych wspomnień!
❛Highway to Hell❜ — AC/DC
Jak myślicie, do tej piosenki też mam jakieś wyobrażenie? Na pewno zgadliście! Oczywiście, że tak! Kocham wyjazdy z moją mamą nad życie, ale te trzy minuty z tą melodią w samochodzie to była dosłownie wisienka na torcie całej podróży. Otóż jak sam tytuł wskazuje - byłyśmy obydwie na tej drodze, ale kierowałyśmy się na polski Hel. Nie mogłam się powstrzymać, by jej nie włączyć. Oczywiście prześpiewałyśmy całą piosenkę i uśmiałyśmy się co nie miara. Nie zapomnę tego!
CZYTASZ
𝐏𝐎𝐖𝐄𝐑𝐅𝐔𝐋; 30 piosenek challenge ✔
Random━━━ książka-challenge, w której każdego dnia wstawiam jedną piosenkę 💙🌻 © -spotifiaraaa- | april 2023