Bölüm 17: Vazgeçiş

25 20 6
                                    


Not: Arkadaşlar dikkat! BU SADECE BİR KURGU. BURDA OLANLARI ASLA YAPMAYIN. SADECE OKUYUP GEÇİN.
-------------------------------------------------------------

Sabah olduğunda telefonumun çalma sesiyle uyandım. Bugün kendini bir tuhaf hissediyordum. Herhalde dün olan saçmalıktan dolayıdır. Telefona baktığımda ❣️Yağız'ım❣️ yazıyordu. Hemen telefona bakacakken o öpücük olayı söylesem mi diye düşündüm sonra vazgeçtim. Önemsiz bir konu sonuçta.
+ALO?? AŞK-

-Soğuk ses: 'Okuldayım ve sana bir siparişin var. Emin ol şok olacaksın!' dedi. Ardından ben cevap veremeden kapattı. Nedense korkmuştum. Sanki olacakları hissetmiş gibi.

-Yarım saat sonra-
Okula girdiğim anda havai fişekler patladı. Ben çok şaşırmıştım çünkü herkes bana kötü kötü bakıyordu. Tuhaf olansa Yağız yoktu diye düşünürken birden Arkamdan sarıldı

-Nasıl? Beğendim mi?

+Evet.. Ama ne oluyor?

-Tebrik etmek istedim. Kutlanacak bir şeyimiz var. Bir tane de teşekkür etmem lazım.

+Neymiş?..

- İşte!Dedi ve pankartları gösterdi.

büyük pankartlarla yağız ile olan mutlu anların resmi vardı. Çok güzeldi. Mutlulukla ona baktım.

+Ben de seni sev-

-Bir saniye konuşma sırası ben de. Evet arkadaşlar herkesin kıskanarak baktığı bir çiftiz. En azından ben öyle sanıyordum mutlu birbirini seven çok yakışan bir çift. Daha doğrusu Melis hanım öyle hissetmemi sağladı ta ki ben onun gerçek yüzünü görene kadar.

+Yağız,Yağız ne diyorsun? ne saçmalıyorsun ?bana ne dediğinin farkında mısın?

-sesini artık sen susacaksın ben konuşacağım. Senin tam bir para avcısı kafa koparan olduğunu bilmiyordum, daha doğrusu inanmak istemedim ama beni hayatımda tek seven cansu sayesinde gerçek yüzünü gördüm.

Birden Cansu yanımızda belirdi ve Yağız gözlerimin önünde Cansu'nun elini tuttu. Onları öyle görünce ağlamaya başladım.

+Yağız... Ben...Ben sana-

-Ne diyorduk ta ki Cansu gelip bana bu fotoğrafları gösterene kadar. Dedi ve başka bir pankart açıldı. Pankartta o gece olan çocuk vardı. Melis'in beni aldattı zengin erkeklerden sadece biriydi biriydi bu.

+Sen... Ne diyorsun? Ben sana öyle bir şey yapmadım. Yapmam!

-ulan hadi bana yapmadın? bunlar yalan umut da mı yalan söylüyor?

+NE?

-O gün seni Umut ile tanıştırdığım gün meğer onu tanıyormuşsun. Yıllardır onun peşinden koşuyormuşsun. Diyememiş ama bu mevzu ortaya çıktığında kanıtlarla her şeyi anlattı ve kanıtları gösterdi. Dedi ve bir sürü fotoğraf ve mesaj vardı lakin bunlar değiştirilmiş.

+BEN SANA İHANET ETMEDİM. YALAN HEPSİ!

-'KES Sesini!' Dedi ve beni kolumdan tutup yere attı.

-Ulan ailen bile seni sevmemiş ben neden sevdim zaten. Demek ki ailenin bir bildiği varmış. Senin gibi bir s**tükten kuruluşlar.

O an zaman durdu. Hayatında ilk defa aşık olduğum, ilklerimi tattığım adam, zaafım olan adam beni zaafarımdan vurmuştu. O an ölmek istedim. Birden Umut ortaya çıktı.

-Abi bırak değmez. O biçim bir kız zaten. Bırak defolsun gitsin.

+Umut gerçekleri söyle lütfen! Bir kez olsun

-Emin misin?

+Evet.

-....

Umut,Yağız'a bir şey gösterdi ama ne olduğunu hiç bir zaman öğrenemedim. O an yağız ' Senden NEFRET EDİYORUM' Dedi.
O an ölmek istedim. Ne müdür,ne Yağız kimse beni dinlemeden okuldan attı. Yağız ise kalbinden.

Umut beni kolumdan tutup okulun bahçesine attı. Ardından

-Sana söyledim. Yanlış yaptın. Beni seçmeliydin. Bunu hak ettin seni s*****! Dedi ve gitti.

-10 Dakika sonra-
Yaşadığım her şey gözümün önünden geçiyordu. yağız benden vazgeçti. Bizden vazgeçti. Ben de kendimden vazgeçtim. Yağız olmazsa Melis olmazdı. Yağız benden vazgeçti. O zaman ben de kendimden vazgeçtim. Biraz yürüdükten sonra E-5 yoluna çıktım ve koşarak yola fırladım. Tek hatırladığım korna sesi ve araba freniydi.

-Bölüm sonu-


İntikam Zamanı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin