Part 3

10 1 0
                                    

Posle tog prelepog dana si pricala sa mnom na callu o Maidu i nisi ga mogla izbaciti iz glave,"e dzejla moram ja ic jest zove me mati" "haj samo ti pa nazovi" "hocu hocu aj cus" i tako si otisla jest.Kad si zavrsila jelo uzela si telefon i vidjela da imas jednu notifikaciju a ta notifikacija je bila:

Kad si zavrsila jelo uzela si telefon i vidjela da imas jednu notifikaciju a ta notifikacija je bila:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ne znas sta ti je bilo bolje kad te je dzemal zapratio ili maid ali ipak biram ovu drugu opciju.Priznajem zaljubila sam se u maida posle onog danas.U sebi si jedva cekala sutrasnji dan a dok si ti razmisljala si me i nazvala,meni je vilica bila ispruzena do poda i nisam mogla vjerovat "majra on pokusava flertovat s tobom,igra igru s tobom posle onog danas,da sam na tvom mjestu prihvatila bi igru i bila bi sretna,jer ste ipak jedno za drugoga,jednostavno ste stvoreni." I tako sam ti ja davala savjete i onda smo prekinule.Ti si uradila svoj skincare i zaspala razmisljajuci o maidu.
Sutradan si se probudila i spremila za skolu tu
na callu sam bila usput ja koja sam ti još davala savjeta.I onda krenula u skolu.Na putu do škole smo ja i ti pričale i ti si jedva čekala doc u skolu da ga vidis.Kada si došla ON MAID SULJKANOVIC JE BIO DEŽURNI.Kad nisi upala na ravno isto ko ja kad prije vidim aziza.Osjetila si leptirice,on je lagano te pozdravio klimajući glavom.Još leptirica,nikad dosta leptirica.Tu si srela i OMARA koji je pitao za mene da prepiše zadacu odma si ga pogledala kao ona pčelica i rekla si gdje si me vidjela."E zete de kad završiš sa njom zovni je vam meni imam joj nešto ispričat" "haj dobro".I tako si meni ispričala i onda je čas kreno.Nista posebno se nije desavalo al kad je došla matematika,tu je već bilo zanimljivo.MS je pokucao na vrata matematike da procita oglas a ti si svo vrijeme gledala u njegovu ogrlicu koja je imala M,to te je zanimalo u sebi si mislila "jel to sto njemu ime počinje na M,ili sam možda ja upitanju jer nikad do sad nije nosio tu ogrlicu,ni kada smo se sudarili juce?" To su svo vrijeme mislila,kada je pročito oglas svi ste sjeli i on je samo gledao u tebe.

Nedovršeni part 3 al nmvz,malo sam te iznenadila HIHIHIHI

I'm yours...Where stories live. Discover now