Posle Bajrama ste svi normalno krenuli u skolu.Ti si lagano krenula sa Ilhanom,Eminom i Sarom.I samo u jednom trenutku se neko sudario u tebe,bio je malo nizi od tebe i nosio je kifle to je bio MERIS.Upitao te je "izvini majra a mozes mi svezat pertlu ja ne znam" ti i emina ste umirale i ti si rekla "moguuu" on ti se zafalio i krenule ste ka skoli.Tek na samom koraku na drugom spratu posto si imala biologiju se opet neko sudario s tobom bio je veci od tebe i odma si ga pogledala u oci kao i on tebe,te plave oci😍,odma si znala ko je i to je bio maid.Imali ste eye contact,nesto najljepse sto ti se desilo u zivotu.On ti se izvinio i namignuo.I krenuo ka sali.U tom trenutku te vec nije bilo u glavi si crkavala.Nekako si sjela na mjesto I odma zvala mene."DRAGA MAJRA MISLILA SAM DA JE KO UMRO" "suti Draga dzejla znas s Kim sam se sudarila,sa MS."Tako sam I ja tu crkavala I sebe smiravala.Posto je zvonilo ja sam morala ic I pozdravila sam se sa svima vama.Na casu si samo razmisljala o MS te su ti misle zalutale pa je i zvonilo.Opet san snova drugi cas tjelesni,pogodite ko je tu bio da vjezba za takmicenje iz kosarke MS,hihi.Tu su vjezbali kisela🙄,aziz,amir,dzemal,aldin,omer,suljo i maid,najsladje na kraju.Oni su tu vjezbali a vi vjezbali gornju servu,a na klupi je sjedio maid.Kad si ti dosla na servu toliko si jako lupila da je cak i cistacica morala doc da vidi da nije ko upo.Maid te je pogledao kao sto niko drugi nije a ti je bilo ovako 😉😌.Opet crkavanje samo si razmisljala da ovaj dan nema kraja,jedva si cekala doc kuci da mi sve ispricas i ako si mi jednu polovicu dana ispricala.I vise se nista nije posebno desilo te je zvonilo i krenula si kuci.
ZBOG OVOG PARTA SAM SE IZNERVIRALA AL JE VRIJEDILO🫶🏼