Posle toga se nista nije desilo imamo eye contact svaki tren kad ga vidim u holu ili na hodniku,dzejli to sve ispričam i ona me savjetuje logi.
Eh sad kreće zanimljiv dio
Posle zvona geografije uputili smo se u njemački gdje su izlazili 8b dok je muhamed izlazio reko je maidu "eno ti drage suljkanovicke" on ga je udario bokserom po ruci da ga vise ne blamira,a ja sam to čula i samo se lagano nasmijala a u sebi crkavala,znam da mi je dosadna riječ crkavala al ovo sve mogu objasnit samo s tom riječju.Dok sam ulazila u učionicu sam osjetila nečiju blagu ruku koja se spusta na moj struk to je bio MAID SULJAKNOVIC AAAAAA,dok sam ulazila uzeo me je za struk kako bi prošao.ODMA SAM SJELA U ZADNJU KLUPU I DOBILA LEPTIRICE JER ME JE STOMAK ZABOLIO OD TIH LEPTIRICA.Čim je nastavnica došla nisi nista ni pisala već samo mu gledala facebook slike i razmišljala o njemu.Jedva si čekala da zvoni kako bi otišla da mi sve ispričaš.Ovaj put si ti meni došla na matematiku i o tome mi pričala,a tu je sve Omar čuo i zezao te al nmvz ipak ti je zet hahaha.Posle toga si se pozdravila sa mnom,Seminom i Enisom i polako krenula.Eh onda si došla u biologiju i tu si vidjela kako ona Ema🙄 lovi Maida (p.s. ona je zaljubljena u njega i ona se tako zeza s njim). Maid je odma uletio u učionicu dje ste vi bili.Prisao je bas TEBI i pitao da ga sakriješ od te Eme jer si ti bila u zadnjoj klupi,on se sakrio iza tvoje stolice i govorio ti šta da joj reknes,ona te je onako gledala jealous jer si je jako nervirala kad te je maid ufatio za struk NJANJANJASTRUK JE OVDJE SVE POBJEDIO PRIČAJTE ŠTA HOĆETE.