7.

51 6 0
                                    

Čtvrtek, 31.8.

U jejich stolu zavládlo hrobové ticho. Ticho, které bylo hlasitější než všechna slova, které by mu Hermiona vypálila do kůže.

Přece jen po těch letech, vypálených slov do jeho kůže už bylo dost.

Draco se znovu varovně zatvářil, jakmile Hermiona otevřela v úžasu svou pusu. Hned ji ale zase zpátky zavřela.

Neochotně musela uznat, že by doopravdy její ústa měla zůstat zavřená, pokud se tedy nechtěla pustit do války s Malfoyem naproti ní.

Povzdechla si.

Ale učinila tak, jak Draco chtěl.

Draco s úlevou vydechl všechen vzduch z plic. Jeho napjatý postoj se také uvolnil a on si se záměrem dělat, že se nic nestalo a dále pokračovat v nenuceném rozhovoru, odkašlal.

U jejich stolu zavládlo opět nepříjemné ticho. Hermiona si začala pohrávat s ubrusem, který měl jemné květinové zdobení a Draco se mračil. Nebyl schopný udělat ve svém obličeji, jakoukoli jinou grimasu, kvůli myšlenkám, které ho celého pohltily.

Nakonec se ale po všem tom utápění ve svých myšlenkách, zda to krapet nepřehnal a nebyl na Hermionu moc tvrdý, rozhodl prolomit to nesnesitelné ticho.

Hermiona ho ale předběhla  jako obvykle.

,,A jak se ti vlastně jinak vede? Co Astorie?" Prohodila nenuceně, Draco poznal, že se snažila zazdít nepříjemnou atmosféru, a také svoji nervozitu. Vždycky před ním byla tak nervózní?

Bohužel pro Hermionu, Astorie Malfoyová, rozená Greengrassová, rozhodně nebyla vhodné téma pro uvolnění atmosféry. Neboť Astorie, Dracova žena, rozhodně nebyla osoba, kterou Draco miloval a rád s ní trávil čas, tak nějak Astorii vždy nesnášel. Už od prvního ročníku, až po ten pátý. V pátém ročníku se totiž nenávist k Astorii nějak ztrácela. A v tom šestém zmizela úplně, a to nejen proto, že jediná Astorie věděla, že je z Draca smrtijed, ale také mu hodně pomohla.

Po válce ji začal, ale zase zpátky nenávidět. Přesněji 11 měsíců před 13. lednem.

Astorie nebyla zase tak špatný člověk, ale rozhodně nebyla ani ten dobrý. Udělala spoustu špatných rozhodnutí za celý svůj život, ale kdo Draco byl, aby ji mohl soudit?

Bohužel mezi ty špatná rozhodnutí patřilo i jedno, které ovlivnilo nejenom jeho život, ale i ten Hermionin.

A tak ji už nemohl mít nikdy rád, po tom co Hermioně provedla. Natož aby ji dokázal milovat a být s ní šťastný.

Vždyť si Astorii nebral ani z lásky proboha!

Zamračil se.

Copak si Hermiona myslela, že je Draco s Astorií šťastný?

,,Špatná otázka," řekl nakonec a dokonce měl chuť se na ni i křivě pousmát, ihned ten pocit zahnal.

Hermiona nevypadala z jeho odpovědi překvapená. Nejspíše ji čekala.

Z jejich zvláštního rozhovoru ne rozhovoru je vyrušila servírka, která se jich přišla zeptat, zda mají ještě nějaké přání. Oba si tedy ještě něco objednali, aby neseděli v kavárně jen tak, neboť to by bylo velice nezdvořilé a znovu se přesunuli do jistého ticha. Které trvalo do doby, než před ně servírka postavila jejich objednávku, oba totiž poděkovali, jsou přeci slušně vychovaní.

Malfoy's BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat