Minho'dan.' hasiktir ya. ' geceden kalma olduğum için çalan alarmı duymamış ve okul saatini geçirmiştim. Annem doktor olduğu için gece nöbete kalmıştı ve evde değildi. Babam ise şirket ceosu olduğu için erkenden evden ayrılmıştı. Yanisi sonuç olarak evde çalışanlar dışında tek kalmıştım ve kimse beni uyandırmaya gelmemişti.
Saate bakarak çektiğim sesli küfür ardından ani tepkim ile yere düştüm. Küfürler eşliğinde yerden kalkarak banyoya ilerledim. Günlük işlerimi hallettikten sonra odama dönerek üzerimize değiştirdim ve çantamı alarak hızla evden ayrıldım.
Genelde sabahları yürüme taraftarıyım fakat bugün yeteri kadar geç kaldığım için araba ile geldim okula. Arabayı park ederek indim ve hızlı adımlarımı sınıfa doğrulttum. Dersin ne olduğuna bakmadığım için içerideki hocayı ayırt etmek adına kulağımı kapıya yasladım. Gelen sesi çıkartamadığım için ellerimi ve bacaklarımı kapıya yaslayarak gelen sese odaklanmaya çalıştım. Gelen ses kesildiğinde ne olduğunu anlamadan kapıya yaslı şekilde beklerken aniden açılan kapı ile adeta yeri boyladım.
' sikerler. ' yere düşen bedenim ile sınıftan gelen kıkırtıları es geçerek üzerimi çırptım. Ayağa kalkmak adına hareket ettiğim an bana uzatılan ele sonrasında ise bir boğaz temizleme sesi ile karşımda ayakta dikilen bedene çevirdim bakışlarımı. Daha önce görmediğim oldukça yakışıklı, hafif esmer tenli ve kül rengi saçları ile bir adam duruyordu. Üzerine giydiği siyah kazağı ve aynı renk kumaş pantolonu ile bir tanrı gibi duruyordu.
Bakışlarımı sonunda yüzüne çıkartabildiğimde yüzündeki sırıtışa şahit oldum. Hafif öne doğru eğilerek elimi tuttu ve sınıftakilere belli etmeyecek şekilde kulağıma fısıldadı. ' Düşülesi bir adamım, değil mi? ' sorusu ile algılarım kapanmıştı. Ben kendime gelmeye çalışırken elimi tutarak bedenimi kaldırdı ve çantamı bana uzattı. Kafamı iki yana sallayarak hâlâ bana denilen cümlesini düşünüyordum. Yanıma gelen Hyunjin benden önce davranarak çantamı aldı ve karşımdaki bedene dönerek ' sağolun hocam. ' diyerek beni kolumdan çekti. Gelen ikinci şok ile Hyun'a döndüm ve anlamsız bakışlarımı gönderdim. Bana bakarak yalancı bir gülümseme sundu ve kolumu sıkarak sırama doğru ilerlememizi sağladı.
Son bir kez kapıdaki bedene bakmak adına arkamı döndüğümde yüzündeki sırıtış ile bana bakarak belli belirsiz bir göz kırpış sundugunda şahit oldum. Ardından sınıfa dönerek ' 5 dakikaya görüşürüz ' dedi ve sınıftan ayrıldı.
' lan yürü, dön önüne salak. ' Hyun'un sesi ile sırama ilerledim. Ön sıramızda oturan Seung ve Jeongin'de bize döndüğünde Hyun'da yanıma oturdu. ' kanka öyle olmadı, adamın ağzının içine girseydin. ' duyduğum Jeongin'den gelen ses ile bakışlarımı ona çevirdim ve kaşlarımı çatarak koluma vurdum.
' kim bu? ' ' yeni müzik hocası. ' duyduğum cümle ile Seung'a baktım ve yüzümdeki gülüş ile elimi salladım. ' at yalanı, sikeyim inananı. '
Sözüm ardından Hyun enseme bir tane vurdu. Ensemi okşayarak ona kızgın bakışlarımı attım. ' Oğlum mal mısın? Müzik hocası işte. Bayan Jung'un tahini çıkmış, bu meteorda onun yerine gelmiş işte. '
Jeongin'in açıklaması ile ağzımın beş karış açık ona bakmaya devam ettim. Ardından Seung'un önümde elini şıklatması ile kendime geldim. Yüzüme yerleştirdiğim sırıtış ile ellerimi sıranın üzerinde birleştirdim ve bizimkilere bir bakış atarak dilim ile dudağımı ıslattım.
' Desene bana yeni sikecek herif çıktı. ' sözüm ardından Seung'dan bir gülüş sesi geldi. Bakışlarımı ona çevirerek kaşlarımı çattım. Onu sorguladığımı anlamış olacakki gülerek gözlerini bana sabitledi. ' senin bu adamı sikmen imkansız. ' Jeong ve Hyun'da gülerek onu onayladığında gülerek onlara baktım. ' göreceğiz. '
××××××××××
selamünaleyküm hayırlı işler, Antep kızları nazlı cilveler. Şaka. Ağzıma takılan bir şarkı son günlerde. Neyse yeni bir fic ile geldim. Umarım beklentilerimi karşılar. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İllegal | Minsung
FanficHan Jisung yeraltı dünyasının bilinen ve en çok korkulan ismiydi. Bir gece takılmak için gittiği mekanda gözüne takılan lise yaşlarındaki çocuk için okulda öğretmen olarak göreve başlaması ile gelişir her şey. Okulda Minho'nun ilgisini çekmeye çalış...