eight

1K 139 41
                                    

eğer yanımda sen yoksan, yalnızım,
telefonda uzun uzun anlattığım şeyleri dinliyorsun.
the neighbourhood - compass.

[ dm ] taehyung - jennie

jennie
gayet de güzel?
ilgi çekici bir film

taehyung
izlediysen bir daha izlemeye gerek yok?

jennie
izlemedim
tanrı aşkına
kitabı bile var?
duymuştum hikayesini
sen de biliyorsundur

taehyung
romantik filmler sevmiyorum.
başka bak.
aksiyon falan?


jennie
offfff
ne aksiyonu
kim kimi öldürecek diye mi tartışacağız
filmi izlerken?

taehyung
korku olabilir
?

jennie
kim daha önce ölecek diye mi
tartışacağız taehyung?

taehyung
evet?
neyini beğenmedin bunun?

jennie
ya git
izleme benimle film falan
istemiyorum

taehyung
sen bilirsin.
✓ ✓ 08.11 pm

taehyung
sahaya gelsene
kızları izlersin
✓ ✓ 08.19 pm

jennie
iyi
gelirim birazdan

taehyung
hava soğuk,
kalın giyin.
dizinden dolayı.

jennie
öyledir

taehyung
bekliyorum.
✓ ✓ 08.23 pm

&

Oturduğum koltuktan kalkıp cama doğru ilerledim, havayı kontrol etmek amacıyla pencereyi açıp başımı dışarı çıkarttığımda, yüzüme esen hava sayesinde at kuyruğu yaptığım saçlarımın önü bozulmaya başlamıştı.

Hızla pencereyi kapatırken ellerimi önüme gelen saçlarıma götürdüm, bir yandan yatak odama ilerliyordum ve üzerime giyecek rahat bir şeyler düşünüyordum.

Odamın kapısını açıp içeri girdim, hava zaten kararmaya başlamıştı ve çok sık araba kullanan birisi değildim. Bu yüzden şoförlüğüme güvenemiyor, karanlık havada araba sürmekten de biraz korkuyordum.

Ne kadar hızlı hazırlanırsam o kadar iyi olacaktı.

Beyaz gardırobumu iki elimle açtığımda, askılıklara asılmış kıyafetlere göz gezdirdim. İçlerinden seçtiğim beyaz eşofman takımı işimi görecekti. Zaten gittiğim yer bir spor salonuyken özenmenin manası yoktu, sanırım?

Eşofman takımını üzerime geçirdim, aynanın karşısına geçerek biraz önce rüzgardan ötürü bozulmuş at kuyruğu saçımın tokasını çıkartarak tarakla üzerinden geçerek eski düzenine kavuşturdum. Ardından rastgele bir topuz yaptım ve sağlamlığından emin olmak için de saçlarıma sprey sıktım.

Üzerime geçirdiğim beyaz şişme montumla beraber, oldukça rahat bir tavır almıştım ve içeriye gidip telefonumu, askılıklardansa küçük çantamı aldım. Arabamın anahtarlarını her zaman koyduğum cam kaseden aldıktan sonra koşar adım evden çıktım ve aceleyle otoparka inerek arabama yerleştim.

ginger flash, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin