aynısını yeniden yapmaya hazırım.
the weeknd - party monster.161022, 13.46
seul, koreaElimde gezdirdiğim pipete dudaklarımı yaklaştırırken üzerimdeki yorgunluk nedeniyle arkama yaslandığım yatakta uzanır pozisyona geçtim. Taze sıkılmış bir portakal suyu beni mutlu edebilecek zaaflarımdan biriydi. Derin bir nefes alıp elimdeki bardağı yanımdaki komodine koyarken yatağımın başucundaki koltukta oturan ve büyük bir ilgiyle telefonuna bakan Ningning'e göz attım.
Dış dünyadan soyutlanmış gibiydi, bu yüzden sohbet etmeyeceğimiz kanısına vararak yatağıma tamamen sindim ve soğuk havanın tüylerimi ürpertmesiyle yumuşak yorganımı üzerime çektim hızlıca.
Ningning'e arkamı dönüp gözlerimi kapattım. Bunu yapmaktan nefret ederim, özellikle de kafamın içi dolu olduğu zamanlarda. Kendimle baş başa kalma hissi bedenimi yakıp geçiyor ve yerin dibine girip yok olmak istiyorum.
''Oha, ne?!'' kulaklarımı işgal eden yüksek sesle henüz kapattığım gözlerimi panikle araladım. Bedenimi Ningning'e çevirdiğimde gözlerini fal taşı gibi açmış olduğunu gördüm.
''Ne oldu?'' Merakla konuştuğumda Ningning gözlerini telefondan ayırmadan, bir süre sessiz kalmış ve sonrasında dudaklarını aralamıştı.
''Güney Kore A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın teknik direktörü Kim Taehyung'ın yaptığı son açıklamaya göre, henüz ilk maçına çıkan ve takım kaptanı, pasör çaprazı gibi pozisyonları elinde tutan Kim Jennie, sağlık sorunları nedeniyle takımdan ayrılmak zorunda kaldı ve pozisyonunu doldurmak için yerine An Yujin geçti.''
Ningning'in tek nefeste okuduğu yazıyı, ben tek dinlemede anlayamamıştım. Ya da anlamak istememiştim ve dirseklerimden destek alarak uzandığım yataktan doğrulup telefonu onun elinden kapmıştım. Telefona meraklı bakışlarımla gömüldüğümde, ekrandakiler kaşlarımın çatılmasına neden olmuştu.
96k beğeni, 2.1k yorum.
koreanvolleyball: Son dakika!
Güney Kore A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın teknik direktörü Kim Taehyung'ın yaptığı son açıklamaya göre, henüz ilk maçına çıkan ve; takım kaptanı, pasör çaprazı gibi pozisyonları elinde tutan Kim Jennie, sağlık sorunları nedeniyle takımdan ayrılmak zorunda kaldı ve pozisyonunu doldurmak için yerine An Yujin geçti.angelinasometh: daha yeni maçlar başlamıştı nasıl ya?
tuffybutduffy: ben demiştim, sadece önceki postlara gidin ve yorumumu okuyun lmao jennie maçta hakemle kavga etti ve takımdan bu yüzden şutlandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ginger flash, taennie
Fanfic@koreanvolleyball: Son Dakika! Güney Kore Kadın Milli Voleybol Takımına, girdiği her takımda en skorer oyuncu rekorunu elinde tutan ve hayranların ''Kızıl Şimşek'' olarak adlandırdığı Kim Jennie transfer edildi.