Polisimiz Min Yoongi ve suçlumuz Park Jimin'in tanışması Min Yoongi'nin yeni görevi olan Park Jimin'i yakalamak ve sorguya çekmek ile gerçekleşecektir.
Yoongi işinde uzman bir polis olduğu için Jimin'i bulma konusunda çok ciddi çalışmalar yapmaya başlamıştır. Yoongi suçluları çok kolay bulur ama bu sefer suçlu Park Jimin olduğu için bu onu zorluyacaktır.
Jimin yıllardır kendini hiç yakalatmamış profesyonel bir suçludur işini yaparken gayet rahattır yakalanmayacağını biliyordur.
Min Yoongi
Yoongi:Bu seferki suçlumuz çok dişli kendisi kötü işler uzmanı Park Jimin
Yoongi:Ama bende Min Yoongiysem diğer suçluları bulup kolayca işleri çözdüğüm gibi bunu da kolayca çözerim. (sen öyle san Min Yoongi)
Çalışan:Efendim bu kadar büyük konuşmasanız mı Park Jimin bu işlerde cidden uzman şuana kadar hiç yakalanmamış.
Çalışan:İzleri bulunmuyor bile.
Ajan:Biz bile yıllardır uğraşıyoruz daha yeni bir açığını bulabildik.
Ajan:Cidden bu iş beni bile zorladı bu adam fazla profesyonel.
Hacker:Umarım kolayca bunu da çözeriz diyelim.
Yoongi:Çözeriz merak etmeyin.
Yoongi:Bu iş bende işlediği suçları burnundan getiricem.
Yoongi:Sıkı çalışmaya devam her karesini araştırıcaz.
......
Çalışan:Efendim Park Jimin'in yeni bir planı var galiba.
Çalışan:Hareketlenmeler başladı.
Yoongi:Hmm demek öyle...
....
Park Jimin
Jimin:Arkadaşlar uzman polis Min Yoongi bizi araştırmaya başlamış.
Jimin:İpimizi eline vermememiz gerek bir plan yapalım bu adam işinde cidden uzman.
Hacker:Nasıl bir plan var aklınızda Jimin Bey çok sinsi bakıyorsunuz.
Jimin:Emin olun bu mükemmel planıma hepiniz bayılacaksınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisin Suçlusu-yoonmin
Short StoryDuygularını kaybetmiş disiplinli hayatında değerli kimsesi olmayan bir polis ve sevecen mutluluk dolu kötü işlerden sorulan suçlu bir adam.