3.

32 4 13
                                    


Min Yoongi'nin ayrıca gitar çalmak ve basketbol oynama hobileri vardır sık sık oynadığı ve az korumaya güvenliğe sahip olduğu tek zamanlar hobilerini yaptığı zamanlar.

Jimin'de Yoongi'yi araştırdığı ve ona karşı duyguları olduğu için bu bilgilere hakim biri bu da onun işini kolaylaştırıyor.

Evet evet yanlış anlamadınız bir polis tarafından aranan suçlu o polise uzun süredir aşık evet.

Jimin planını herkese anlatır.

Jimin:Evet arkadaşlar plan şu...

Jimin:Min Yoongi'nin ne korumasız olduğu zamanlar akşam saatleri.

X1:Neden?

Jimin:Çünkü Min Yoongi akşam saatlerinde genelde gitar çalar şarkı yazar.

Jimin:Bizde o zamanlarda evine girip hacker'lar bilgisayardaki bilgileri silicek ben Min Yoongi'nin dikkatini dağıtıcam diğerleri dış ve çevre korumasını üstlenecek.

Jimin:Sonuç hepimiz kazandık

Jimin:Nasıl plan ama hah

Hacker:Güzel plan baya kolay yaparız.

Hacker:Ama bilgilerin hepsi onun evindeki kendi bilgisayarında değil ki diğer bilgisayardakiler ne olucak?

Jimin:HAHA Min Yoongi polislerin başı evindeki çalışma odasındaki bilgisayarda diğer bilgisayar yönetimleri de var

Jimin:Ordan diğer bilgisayarlara da ulaşılıyor o iş'te kolay

Hacker:Min Yoongi bizim karşımızda o kadar da profesyonel bir polis değilmiş kolay olucak hah

Jimin:Aman ha çok ta hafife almayın

....

Min Yoongi

Yoongi:Hmm demek planlar bu

Yoongi:Tamam o saatlerde güvenliği arttırın. Evime gidince bilgisayarlarda ki bilgileri buraya göndericem.

Yoongi:Hepiniz 7/24 buradasınız tetikte olun planlarını iptal edicez

Çalışan:Peki Efendim 1 saate korumaları evinize gönderiyorum isterseniz evinize gidebilirsiniz.

Yoongi:Tamam, o zaman ben eve geçiyorum eğlence başlasın.

.....

Yoongi evine gitmiş ve çalışma odasındaki bilgisayarların hepsindeki bilgileri üsse göndermeye başlamıştı evdeki gizli kameraları aktif bırakıp görünen ve bilinen kameraları kapatmıştı.

Evinin güvenliği de yavaştan arttırılıyordu Yoongi'de tüm işlemleri bitirmiş geriye sadece eğlencenin başlamasını beklemek kalmıştı.

.....

Park Jimin

Jimin:Evet arkadaşlar plan başlıyor çok dikkatli olun ölüm kalım, hayat meselesi önemli bir iş bu.

Jimin:Yakalanmayın zaten yakalanmazsınız da ahahahahahahah

Jimin:Size güveniyorum arkadaşlar yapalım şu işi

....

Jimin ve ekibi plana başlamak için harekete geçmişlerdi...

Arkadaşlar
kitap biraz okunup tutana
kadar yeni bölüm yok
söyliyim
destek olursanız sevinirim
İyi günler

       

Polisin Suçlusu-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin