Uzun zaman oldu ama ilham geldi bu yüzden yazmaya geldim, iyi okumalar diliyorum.
....
Park Jimin operasyon başarısız olsa da kurtulabildiği için mutluydu ayrıca Min Yoongiyi de çok yakından görmüştü. Bir daha ki sefere tek aşkına teslim olmak istiyordu çünkü anlamıştı ki Min Yoongi de Park Jimine karşı boş değildi. Bu Jimini çok şaşırmıştı çünkü Yoongiyi duygusuz bilirdi. Ama yanılmış onunda herkes gibi duyguları var.
Park jimin bu sefer kolay olmayan yollarla da olsa Min Yoongiye teslim olacağı bir plan yapmaya başladı. Tek olacaktı Yoongiyi çok zorlayacaktı ama sonucunda Yoongiyi mutlu edecek ona teslim olacaktı. Tabi kafayı yemiş değildi aşıktı sadece, hem Yoongiyi görmek istiyor hemde önceki operasyonu başarılı hale getirmek istiyordu. Bu sefer işler yerinde gidecek gibiydi.
....
Min Yoongi
Yoongi:Arkadaşlar umutsuzluğa kapılmak yok bu sefer kesinlikle ipleri elimize alıcaz, Park Jimin benim olacak. Yani onu kimse tutuklayamazken ben tutuklayacağım.
Çalışan:Size güveniyoruz efendim.
Yoongi:Teşekkürler arkadaşlar hadi çalışmalara devam.
....
Park Jimin
Jimin:Evet kaçmayı son anda başardık ama bu sefer daha çılgın bi planım var ve de bu sefer tek olucam can kaybımız olmaz.
Hacker:Nedir efendim o plan?
Jimin:Çok çılgınca gelebilir ama şu, ben Min Yoongiyi zor yollarla kendime çekicem bana ulaşana kadar zorlanmalı daha sonra bana ulaşırsa ona teslim olacağım.
X:Efendim ama bu plan işimizi bitirmez mi?
Jimin:Hayır aksine bizim işimize yarayacak. Biliyorsunuz ki Min Yoongiye karşı duygularım var. Son operasyonda fark ettim ki o herkesin duygusuz bildiği Polis Min Yoongi duyguları olan biriymiş o duygular da bana.
X2:Wow gerçekten mi? Bu planla bu olanlar işimize yarayabilir evet.
Jimin:İşte duyguları olduğu için ona teslim olduğumda benim başımda olacak. Sizin de bu süre zarfında çok vaktiniz olacak ve son başarısız operasyonu başarılı hale getireceksiniz.
X:Efendim bu harika bir plan, uygulamak için can atıyorum.
Jimin:Ahahah biliyorum, ama sakinliğinizi koruyun bu sefer kazanan yine biz olucaz.
....
Min Yoongi
Yoongi eve gitmiş yorgun argın yatağa yatmış ve Jimini düşünmeye başlamış, yapacağı planları, ne kadar eşsiz ve zor olduğunu, onu nasıl elde edeceğini, onu tutuklama planlarını, vb. aklında her şey karma karışık bir hâl almaya başlamış.
Yoongi:Bu sefer nasıl bir şeytani planın var Park Jimin merak ediyorum.
Yoongi derin bir iç çekip uykuya daldı.
....
Park Jimin
Jimin:Arkadaşlar büyük plana çok az kaldı hazırlıkları bitirmeye başlayın.
X2:Emredersiniz efendim.
....
Jimin:Seni çok zor şeyler bekliyor Min Yoongi..
Umarım beğenmişsinizdir
İyi günler dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisin Suçlusu-yoonmin
NouvellesDuygularını kaybetmiş disiplinli hayatında değerli kimsesi olmayan bir polis ve sevecen mutluluk dolu kötü işlerden sorulan suçlu bir adam.