5.

13 2 10
                                    

Uzun süre sonra devamını yazıyorum keyifli okumalar.

......
Min Yoongi Park Jimin'i kelepçelemişti ama o sırada işler karışmaya başladı.

Min Yoongi Jimin'i yatakta kelepçeli bırakıp silahını alarak kapıdan çıkıp etrafa bakmaya başladı.

Çalışma odasına yaklaştı ve tam o sırada da içerden Jimin'in ekibi çıktı.

Az kişi olduklarından Yoongi de silah konusunda çok profesyonel olduğu için ekip kısa bir çatışma sonucu ölmüşlerdi.

.....

Ve Min Yoongi bir şeyi daha atlamıştı. Jimin'in küçük ellerini.

Jimin elleri küçük olduğu Yoongi de kelepçeyi gevşek taktığı için elini çıkarmış ekibe haber verip son kez

Yoongiye bir not bırakıp ordan ayrılmıştı.

......

Yoongi çalışma odasını en ince ayrıntısına kadar kontrol etmiş bilgileri ulaşamadıkları için içi rahatlamıştı.

Daha sonradan aklına Jimin geldi hızlıca odaya çıktı ama kimse yoktu kelepçeleri açılmamış görünce kendine küfür etti küçük bir detayı kaçırmıştı Jimin aklını başından almıştı.

Arkasını döndüğü zaman masada bir not gördü..

"Ahh Min Yoongi olmadı dimi yakalıyamadın beni.. Yine. Çok profesyonelsin sana yenilmiyeceğim. Tekrar görüşeceğiz Min Yoongi."
                                           
                               -Tek aşkın Park Jimin

Min Yoongi:LANET OLSUN YİNE OLMADI. BİR DAHAKİ SEFER ELİMDEN ASLA KAÇAMIYACAKSIN PARK JİMİN.

...........

            

Polisin Suçlusu-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin