yirmi bir

5.9K 700 602
                                    

spotifyda hyunjin ve felixin bu ficteki playlistlerini yaptim bakmak ve dinlemek isterseniz mesaj panomda ve profilimde var ♡♡

hwanghj - lixie

hwanghj:
markete girecegim
istedigin bir sey var mi

lixie:
SACMALAMAAA
YOK TABIKII
SEN GEL YETER
ay yani kediyi getir yeter

hwanghj:
tamam ben geleyim
yani kedi gelsin
:)

lixie:
DALGA GECMESENE

hwanghj:
sinirli kedi|
dalga gecmedim

lixie:
😑😑😑
inanmadim
ama neyseee
hadi gel bekliyorum
kediyi.

hwanghj:
tamam getiriyorum
kediyi.

Duyduğu zil sesiyle, heyecanla dakikalardır önünde beklediği kapıyı açmak için kapı kulpuna uzandı minik beden. Kapının önünde durduğunun anlaşılacağı aklına gelmediği için zilin çalmasının üzerinden bir saniye bile geçmeden açtığı kapı, elinde kedi sepeti taşıyan kırmızı saçlı bedeni gülümsetmeye yetmişti.

Hyunjin; yüzündeki gülümsemeyi bozmadan karşısındaki sarışın çocuğa baktığında gördüğü sevimli yüz ifadesi ve patili tişortün üzerine giydiği açık mavi kot tulumuyla onun tatlılığı karşısında ne diyeceğini bilememişti.

"Merhaba Hyunjin!"

Felix, Hyunjin'e selam verdikten hemen sonra eğilerek kedi sepetinin içindeki minik kediye bakmaya çalıştı. Minik yavru, yolda yürümenin verdiği sarsıntıdan korkmuş olacak ki içinde küçücük kaldığı sepetin içinde bir köşeye sinmiş, korkak gözlerle Felix'e bakıyordu.

Felix gördüğü bu tatlı bakışlarla dayanamayıp eğildiği yere oturdu ve ellerini sıkıca yanaklarına bastırdı.

"HYUNJIN YIYECEĞİM ŞİMDİ BU KEDIYI! ÇOK TATLI."

Hyunjin, ayaklarının dibinedeki dizlerini kendine çekerek oturmuş elindeki sepetin içindeki kediye bakan çocuğa şaşkınlıkla baktı. Oturuş şekli yüzünden o kadar tatlı gözüküyordu ki.

Sepeti yere bıraktı ve Felix'in yüzünü görebilmek için eğildi.

"Felix neden yere oturdun? Beni içeri almayacak mısın? Kediye içeride de bakabilirsin."

"Ay özür dilerim unuttum kedinin tatlılığı kafamı karıştırdı."

Senin tatlılığın da benim kafamı karıştırıyor demek istedi Hyunjin fakat sepeti alıp hızlıca gözden kaybolan bedenle diyecekleri dudaklarının arasından çıkamadı. Hyunjin'i açık kapının yanında bırakıp içeri gitmişti Felix.

Hyunjin bir süre şaşkın bir şekilde kapının önünde dikildi. Dudaklarını sonunda açıp Felix'e seslenmeye karar verdi.

Az önceki gibi Hyunjin'in konuşmasına fırsat kalmadan acele acele gelen Felix ile dudaklarını tekrar kapatmak zorunda kaldı.

"HYUNJIN BEN SENİ UNUTTUM ÖZÜR DİLERİM."

Sarışın beden Hyunjin'in yanına vardıktan sonra evin kapısını kapatıp Hyunjin'in elini tuttu ve onu karşıdan gözüken kapıya doğru götürdü.

Salona geldiklerinde önce sepetinden çıkmış olan kedi çarptı gözüne Hyunjin'in. Hemen ardından ise koltuğun tepesinde korkmuş bir şekilde yerdeki yavruya bakan başka bir kedi...

electric guitar - hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin