Amélie
Ráno jsem se probudila v půl sedmé. Hodila jsem na sebe školní uniformu, do nosu dala piercing a zapletla vlasy do copu.
Potom jsem si udělala lehké hnědé stíny, černou linku a řasenku. Ještě mi zbyl čas a tak jsem si udělala dlouhé černé nehty.
,,Dobré ráno." Popřála jsem holkám z pokoje. ,,Jsem Amélie Rosie Leroyová." Představila jsem se a natáhla k nim ruku.
,,Ruby Laneová." Představila se brunetka s modrýma očima.
,,Sabrina Laurie Goodwingová." Představila se černovláska se zelenýma očima a obě mi stiskli ruku.
,,Já půjdu na snídani. Vidíme se na hodinách." Oznámila jsem jim a vyrazila na snídani. Dala jsem si trochu vajíček se slaninou a najedla se. Během snídaně jsme dostali rozvrh hodin.
V pondělí máme přeměňování, kouzelné formule, obranu proti černé magii, dvouhodinovku lektvarů a bylinkářství. V úterý máme dvouhodinovku lektvarů, dějiny čar a kouzel, kouzelné formule, péči o kouzelné tvory a bylinkářství. Ve středu máme kouzelné formule, péči o kouzelné tvory, přeměňování, obranu proti černé magii, studium mudlů a bylinkářství. Ve čtvrtek kouzelné formule, dějiny čar a kouzel, dvouhodinovku lektvarů a bylinkářství, a v pátek obranu proti černé magii, studium mudlů, kouzelné formule, péči o kouzelné tvory a přeměňování.
Došla jsem do pokoje, vzala jsem si věci a vyrazila na první hodinu. Hodinu přeměňování.
-----
Už máme po všech hodinách. Nebudu lhát, byla to dost velká nuda. Mířím na kolej kde se chci převlíct a jít za Daisy. Mám pro ni takový pergamen na který když něco napíšu, objeví se to na pergamenu který bude mít Daisy a takhle i naopak.
V pokoji jsem se převlíkla do černé krajkové podprsenky, na to hodila síťovanou mikinu, černé tepláky u kterých byla část síťovaná, k tomu černé vansky a v nose nechala piercing.
Říkám si jestli to není moc odvážné. Přeci jenom je mi jen čtrnáct. No co, kašlu na to co si kdo myslí. Vzala jsem pergameny a vydala se do Nebelvírské věže. Naštěstí jsem potkala pár žáků co šli na kolej a tak jsem se tam bez problémů dostala.
ČTEŠ
Jak bývalý Nebelvír k jedné princezně přišel
FanfictionNa začátek bych chtěla říct že příběh se odehrává po druhé kouzelnické válce a spousta postav neumřela a spousta věcí je jinak než v knihách a filmech. Vyskytují se 15+ části na které neupozorňuji, vulgarismy a násilí. Oproti mým dalším příběhům je...