Ráno jsem vstávala v osm. Převlíkla jsem se do famfrpálového dresu, vlasy zapletla do copu, do nosu dala piercing, na ruku dala náramek od profesora, vzala si koště a šla na snídani.
Po snídani jsem se společně s ostatními vydala na famfrpálové hřiště. Kapitán družstva nám vysvětlil co se bude dít a pak se šlo do akce. Zkoušela jsem to na pozici odražeče.
-------
Máme po náboru a výsledky se dozvíme zítra ráno. Myslím že se mi to docela dost povedlo. Daniel to zkoušel na střelce a taky mu to šlo.
,,Amélie? Ty by jsi byla možná lepší na chytače. Nechtěla by jsi si to zkusit?" Zeptal se kapitán družstva. Theodor Mason.
,,No, mohla bych to zkusit ale nevím no, dle mého nejsem tak dobrá." Souhlasila jsem.
,,Stopnu ti čas a uvidíme." Oznámil mi. Sedla jsem si na koště a vzlétla. Theodor po chvíli vypustil zlatonku. Hned jsem se pro ní vrhla. Hledala jsem jí dost dlouho ale nakonec jsem jí chytla. Přistála jsem zpátky na zemi a zlatonku uklidila.
,,Myslím že chytač ne." Zasmála jsem se.
,,No, tak ne no. Myslel jsem že to bude lepší. Ale s místem v týmu počítej. Jsi fakt strašně dobrá." Zasmál se taky a všichni jsme odešli. Super. To že mám místo jsem se dozvěděla dřív než všichni ostatní.
Když jsem došla do pokoje, převlíkla jsem se do černého crop topu s potiskem, černých síťovaných silonek, šedých roztrhaných džínů, černých vansek, v nose nechala piercing, na ruce náramek od profesora Snapea a vlasy zapletla do dvou copů.
Byla jsem převlečená a tak jsem vyrazila za profesorem do kabinetu. Zaklepala jsem a po vyzvání vešla.
,,Dobrý den profesore." Pozdravila jsem ho.
,,Dobrý slečno." Pozdravil mě. ,,Posaďte se." Vybídl mě a já si sedla naproti němu do křesla. ,,Jak vám dopadl nábor?" Zeptal se.
,,Výborně. Líp to ani nejde. Ale potřebovala bych radu." Odpověděla jsem. ,,Chci poradit jak se s ním rozejít. Já vůbec netuším co dělat." Povzdechla jsem si.
ČTEŠ
Jak bývalý Nebelvír k jedné princezně přišel
FanfictionNa začátek bych chtěla říct že příběh se odehrává po druhé kouzelnické válce a spousta postav neumřela a spousta věcí je jinak než v knihách a filmech. Vyskytují se 15+ části na které neupozorňuji, vulgarismy a násilí. Oproti mým dalším příběhům je...