Mila
Ik ben net wakker geworden het is 9 uur Gavi en ik waren gister wat laat thuis maar opzich ben ik nog wel vroeg wakker de film was echt super leuk ik heb echt genoten. Vandaag krijgt Gavi de sleutel van ze'n nieuwe huis ik ben zo benieuwd we hoeven eigenlijk niks te schilderen en alles dat is al gedaan maar we moeten allemaal nieuwe meubels hebben en dat gaan we vandaag halen ik ben zo benieuwd. Ik stap het bed uit en ik ga even douchen.Ik ben beneden en ik ga me school even bellen het is dinsdag dus die vallen vast wel open zijn. Hoii met Mila ik heb al paar maanden geleden me examen gehad maar nogsteeds geen uitslag gekregen of ik ben geslaagd ik wou hier al eerder achteraan gaan maar had er steeds geen tijd voor! Goeiemorgen mila met mevrouw beek ja dat kan heel goed kloppen u mentor is plotseling overleden en daar was nogal wat gedoe over kwa de examen want niemand mocht het zien en alles maar we hebben het nagekeken en overmorgen krijg je de uitslag! Ah gecondoleerd het was een fantastische man zeg ik dat was het zeker mila succes met je dag verder! Doegg en ik hang op. Nou weten we dat ook weer had het al wel verwacht het duurt nooit zo lang maar eindelijk overmorgen de uitslag.
Gavi
Ik kijk om me heen en ik zie mila niet meer naast me liggen ik stap het bed uit en ik loop naar beneden. Goeiemorgen prinses heb je lekker geslapen en ik sluit me armen om der middel Jaa schat jij dan? Ik heb heerlijk geslapen zeg ik. Schat Omg ik krijg overmorgen me examen uitslag me mentor was overleden en ze hebben het dus pas net nagekeken en alles dus overmorgen krijg ik de uitslag zegt Mila blij ik knuffel der en geef der een kus goed dat je erachter aan bent gegaan miel!Ik en Mila zijn ons aan het omkleden want we gaan zo naar de makelaar voor de sleutel we hebben er echt heel veel zin in! Mila heeft vandaag weer training het gaat super goed met der neus ook maar ik heb gezegd dat ze rustig aan moet doen met de ribben en moet stoppen als het niet gaat maar Mila is super eigenwijs dus die stopt niet! Ik zie dat Mila der tas inpakt met der sportkleren want we zijn pas laat terug want we gaan ook meubels shoppen/uitzoeken dus dat duurt wel een tijdje.
Daar staan we dan in ons nieuwe huisje zeg ik ons zegt ze? Tuurlijk miel je gaat lekker voor altijd bij me wonen ze moet gillen en is hartstikke blij omggg jaaaaa ik til der op en zoen der. Er word aangebeld en ja joh het is niet anders bibi en pedri staan weer voor de deur. Brooo ziek huis man zegt pedri ja man niet normaal dit huis we zijn zo blij ik zeg bibi ook gedag maar die loopt gelijk door naar miel. Bro we hebben nog een groter zwembad dan dat we al hadden zeg ik lachend Pedri moet ook lachen.
Mila
Ik ben gezellig met bibi aan het praten de boys staan buiten. Lekker weer dansen hé Miel zegt ze Jaa echt zin in ik denk oprecht dat we solo worden maar je weet het maar nooit zeg ik lachend ze moet ook lachen. Miel en bibi komen jullie zeggen pedri en Gavi ik pak me tasje en ik stap de auto in bij Gavi en bibi bij Pedri we gaan met 2 auto's omdat hun ook dingen nodig hebben. Wij laten alles thuis bezorgen maar zoals glazen en alles ja dat kunnen we wel meenemen en zo dacht pedri ook hij gaat niet verhuizen maar had gewoon nog spullen nodig.
(Bij Ikea aangekomen)
Ik loop samen met de andere de Ikea in. Ik zie allemaal babybedjes en krijg gelijk kriebels ik wil zo graag kinderen en het liefst met Gavi maar we zijn gewoon nog super jong het is al vet dat we nu al gaan samenwonen op 16 en 18 jarige leeftijd. Dit is ook een mooi bed Gavi zeg ik ja mooi hoor en hij maakt er een foto van en zo gaat de dag al wel snel voorbij. Ik kijk naar de tijd en ik zie dat bibi en ik naar dansles moeten we gaan de winkels uit en worden gebracht naar dansen.
JE LEEST
Dat ene moment
RomanceMila is een meisje van 16 jaar ze is enorm fan van fc Barcelona daar leert ze onverwachts een jongen kennen. Als je verder wil weten hoe het verhaal gaat ga hem vooral dan lezen veel plezier😘