Deel 41

213 0 0
                                    

Gavi
We hebben gister een super leuk feestje gehad want Mila is geslaagd. Het is 10 uur Mila moet om 11 op school zijn dus ze moet een beetje opschieten ik breng der vandaar dat ik ook al wakker ben hahaha! Miel kom we moeten gaan het is nu 10:50 en het is 5/10 minuten rijden ligt aan het verkeer natuurlijk.

Mila
Ik word door Gavi naar school gebracht we gaan daarna lekker shoppen voor ons nieuwe huisje dus dat is gezellig. Gister was wel een leuke dag ik heb Rens weer na een tijdje gezien hij had ze'n vriendin niet meegenomen ik ben wel benieuwd wie ze'n vriendin is. Ik ben aangekomen op school Gavi is gewoon meegelopen want dat wou ik graag!

Goeiemorgen Mila wat fijn dat je er bent! Ik zit in een kamer met een vrouw en Gavi ik dacht met de hele klas maar blijkbaar niet. Mila ik wou het nog graag hebben over de afgelopen jaren hier hoe heb je het ervaren? Ja wel goed soms niet omdat ik natuurlijk in de 1e en 2e ben gepest dus dat is natuurlijk iets minder maar alsnog ja goeie school leuke docenten dus daar ben ik tervreden over! Hebben de docenten goed gehandeld toen je gepest bent? Nou eigenlijk niet zo goed ze geloofde me niet etc zeg ik we praten nog wat verder ik heb me boeken ingeleverd en we zijn weggegaan.

Gavi
Ben jij gepest geweest Mila? Ja een tijdje het was echt een kut tijd maar ik ben erover heen gekomen! We zitten in de auto onderweg naar de Ikea eindelijk meubels uitzoeken. Ik zie dat Mila inslaap is gevallen Volgensmij is ze niet zo lekker. Mila schatje wakker worden we zijn er! Hmm ja en ze gaat rechtop zitten. Ik heb het koud zegt ze wil je me jasje ik pak een barca jasje van de achterbank dankjewel schatje en ze geeft me een knuffel ze voelt heel warm aan en ze heeft ook rode oogjes maar toch wil ik even snel naar binnen.

Gavi handje? Tuurlijk schat ik pak der hand die is weer koud misschien dat ze daarom me hand wil vasthouden. Dit is een mooi bed miel ik zie dat ze erop gaat liggen en gelijk valt ze weg Ey miel nee gek kom ik zie aan je dat je niet zo lekker bent maar we gaan hier niet liggen slapen Ey kom ik pak der hand en haal der van het bed af we lopen de winkel uit we hebben de dingen besteld en die worden van de week gebracht bij het nieuwe huis.

Dat ene momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu