Deel 19

198 2 0
                                    

Mila
Ik ben net wakker geworden en ik zag dat het half 6 was ik word nooit zo vroeg wakker maar goed.ik doe me airpods in want ja ik ga natuurlijk nu nog niet uit bed. Ik doe me serie aan en daar kom ik wel wat uurtjes mee vooruit.
Gavi
Ik kijk naast me en ik zie dat Mila al wakker is. Schatje wat doe je al wakker het is 8 uur? Ik was al om half 6 wakker ik ben niet meer moe zegt ze lachend ik lach na der en geef der een kusje. Zullen we uit bed gaan de winkel is nu ook open dan gaan we lekker croissantjes halen? Ze zegt dat het oke is. we doen onze kleren aan en poetsen onze tanden en gaan dan met de auto na de winkel.
(Zijn weer thuis)
Maar Gavi hoe gaan we dat doen met het huis?
Ja ik weet niet schat misschien verkopen ik neem aan dat je daar niet meer wilt wonen ze kijkt me aan en schudt der hoofd ik weet het niet zo goed het is een mooi huis maar ik voel me der gewoon niet meer veilig zegt ze ik geef der een knuffel en zeg dat het oke is.
(Tijdje later)
Ik en Mila hadden net bedacht om naar de kermis te gaan er is namelijk een kermis hier in de buurt en daar willen we dan met meerdere heen gaan ik vraag of pedri meegaat en hij neemt ook bibi mee het zal wel is niet frenkie en mikky gaan mee en Mila had nog een oude vriendin van de middelbare en die heeft ze ook uitgenodigd.
Mila
Ik heb net een ouder vriendin uitgenodigd om mee te gaan na de kermis. Ik hoop dat ze niks flikt bij Gavi want dan word ik echt boos. Gavi en ik hebben net gegeten en we gaan ons nu aankleden

GaviIk zeg tegen Mila dat ze moet opschieten duurt altijd weer lang met haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gavi
Ik zeg tegen Mila dat ze moet opschieten duurt altijd weer lang met haar. Ze komt eraan rennen en we gaan lopend na de kermis. Heyy angelica hoor ik Mila zeggen en ze geeft dat meisje een knuffel. Zo dat is niet een type dat ik had gedacht voor Mila bah wat lelijk. Mila is met de meiden aan het praten en ik loop met pedri en frenkie ik zie heletijd angelica na achter kijken ik irriteer me er dood aan we hebben allemaal een relatie wat probeert ze wel niet
Angelica
Die jongens achter me is wel knap maar jammer genoeg heeft mila al met hem ik haat Mila zo erg ze pakt iedereen van me af ik ben gewoon nog vrienden met der zodat ik met Gavi om kan gaan hij is zo lekker en dat ga ik laten weten ook
Mila
Ik zie dat angelica de heletijd naar achter zit te kijken ik irriteer me er dood aan. Ik zie Gavi naar me seinen en zeggen dat ik naast hem moet komen lopen. Ik loop naar hem toe. Mila die angelica is echt irritant man ze kijkt de heletijd achterom we irriteren ons er dood aan zegt die geïrriteerd ik weet het schat ik vind het ook niet leuk ik zie het ook gebeuren ik spreek der anders zo wel aan ja want ze gaat geen misbruik maken van jullie ofzo. Hij geeft me een kus en ik zag angelica kijken en ze rolt met der ogen. Ik pak Gavi zijn hand.

Sorry voor korte ik heb nu school dus ik post vanmiddag wel weer een paar xx

Dat ene momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu