Mila
Ik en Gavi zijn weer thuis hij heeft net training gehad. Het lopen doet echt nog wel behoorlijk zeer maar goed dat maakt niks uit ik krijg vandaag de uitslag van me examen dus ik heb me geluid aan voor het geval dat. Ik ben nu aan het koken ik ben vlees met salade en aardappelen aan het maken lekker makkelijk tis ook best warm buiten daardoor hebben we niet echt zin in warm eten. Schatje ben je al gebeld vraagt Gavi? Nee nog niks maar tis ook 6 uur kon tot 10 duren dus! Ooh ja helemaal waar ook en hij geeft me een kus ik schep het eten op en we gaan aan tafel zitten.~pling pling~ Omg ik word gebeld ik ben zo zenuwachtig. Hallo met Mila goeiavond Mila ik bel je om te zeggen dat je bent geslaagd! YEEEEEEEYH OMGG Jaa heel erg bedankt! Geen dank Mila ik moet snel verder ik zie je morgen op school om je boeken in te leveren en er word opgehangen. GAVIII IK BEN GESLAAGD🎉 zeg ik enthousiast Gavi tilt me op ik ben trots op je schat je hebt het geknald! We bellen Pedri en derest om te vragen of ze het komen vieren en iedereen komt zo gezellig!
Gavi
Mila is net gebeld dat ze is geslaagd ik ben zo blij voor der we gaan het ook gelijk lekker vieren wel hier in huis we gaan lekker zwemmen dat hebben we tegen derest gezegd. Morgen moet Mila naar school om boeken te brengen en afscheid te nemen en dan gaan we lekker meubels shoppen heel erg leuk heb er echt veel zin in lekker nieuwe frisse Meubels kiezen daar houden Mila en ik van!Frenkie en Mikky zijn net gekomen natuurlijk zijn Mila en mikky gelijk gaan praten die heb elkaar al een tijdje niet meer gezien dus dat moest wel weer gebeuren! Dan zien we opeens alle andere binnen stromen maar ook Rens terwijl we die niet hadden gebeld maar goed! Hoi Mila zegt die Mila kijkt op en kijkt verbaasd. Rens wat doe je hier je laat al niks van je weten en opeens kom je opdagen beetje vreemd zeg ik ja hallo ik heb het ook druk ik heb een vriendin druk met het huis en alles ik heb ook ruzie met mama en papa dus zegt die Mila knuffelt hem ik heb je gemist Rens en ze moeten allebei huilen.
Geen lange want heb niet veel ideeën xx
JE LEEST
Dat ene moment
RomanceMila is een meisje van 16 jaar ze is enorm fan van fc Barcelona daar leert ze onverwachts een jongen kennen. Als je verder wil weten hoe het verhaal gaat ga hem vooral dan lezen veel plezier😘