Byl poslesní advent a tím pádem i posledních 7 dní do Vánoc. O štědrý den to bude měsíc co rodiče zemřeli a mně se chtělo každou minutu brečet víc a víc.... Řekla jsem si Neee takhle to přece nejde, musím to přetrpět. Oblékla jsem si černé legíny, červené kotníčkové boty, černý svetr a červenou zimní vestu. Vyšla jsem z pokoje a jenom řekla Odcházím nakupovat, potřebuje někdo něco..... a s uraženým výrazem odešla.
V obchodním centru mi bylo trochu lépe, nakoupila jsem Vánoční dárky. Chrisovy jsem koupila bíle tričko s tygrem a modrou ADIDAS mikinu. Lukymu jsem koupila čepici se znakem CHICAGO BULLS a modré uplé džíny. Ondrovy jsem koupila zelené tričko se znakem míru a šedo-černou kšiltovku s rovným kšiltem. Vojtíškovy jsem koupila bílé průsvitné tílko s českou vlajkou a bílé kotníčové boty na zip. Po nákupech jsem dostala hlad a tak jsem si sedla do takové hezké malé kavarničky a objednala si mátový čaj, byl moc dobrý. Odpočívala jsem a pila čaj, v tom mi zazvonil telefon a volal Vojtík, zvedla jsem to a ozvalo se Ahoj, kde lítáš čekáme na tebe a večeří !! Odpověděla jsem Ahoj, no tak za hoďku dorazim domů , jen dopiju čaj tak papa a zavěsila jsem. Dopila jsem čaj a šla domů, pustila si do sluchátek novou písničku od aquababes čistá jako láska.
Když jsem dorazila domů, kluci na mně opravdu čekali s večeří. Pozdravila jsem, odnesla si věci do pokoje a šla se s nimi navečeřet, večeře byla moc dobrá. Potom jsme si pustlili film a ani nevím jaký protože jsem usla a ráno se probudila, byl Štedrý den a já se probudila vedle Vojty. Jehi ruka byla okolo mého pasu a byla jsem k němu přitisknuta tak, že jsem se nemohla ani zvednout a musela jsem počkat až se Vojtík vzbudí...
I přes bolest vstát, i přes bolest bojovat.
Doufám že se vám tenhle díl líbí a dejte prosín koment a hvězdičku mám vás moc rada ❤❤