Zase spolu

279 20 2
                                    

Ráno jsem se probudila protože někdo zazvonil a tak jsem šla otevřít a stál tam Chris, Ondra a Luky. Pozdravili mně, obejmuli a řekli že si na chvilku lehnou do obýváku, že prý celou noc nespali. Lehli si do obýváku a já šla do ledničky napít se vody, uviděla jsem šlehačku a tal mně napadlo, že kluky trošku pozlobím, vzala jsem šlehačku a šla do obýváku. Kluci už tvrdě spali až z toho chrápali. Luky měl otevřenou a šlehačku jsm mu tam nastříkala a potom jsem mu ještě udělala knír a bradku ze šlehačky. Chris si sundal než si šl lehnout a já mu šlehačku nandala na celé jeho břicho. Ondra si taky sundal triko ale přikryl se dekou takže jsem mu šlehačku na břicho dát nemohla a nakonec jsem mu jí dala po celém obličeji a měla jssm co dělat abych se nezačala smát. Šla jsem se podívat jestli Vojta spí, že bych ho taky pozlobila a nakonec spal. Spal jenom v trenkách, což jsem vůbec nevěděla i když jsme spolu strávili celou noc. Nakonec jsem mu šlehačku nandala na pusu a na břicho. Když jsem chtěla odejít, Vojta chytil za nohu a zakřičel Jo tak takhle, no když myslíš, teď budeš litovat, že si to zkusila a rozrazili se dveře a řekli Jo tak to ty si nás pošpinila šlehačkou. Začala jsem se smát a přikývla, že joo. V tom mně všichni chytli. Vojta za břicho, Luky za nohy, Ondra za ruce a Chris jim otvíral dveře. Odnesli mně do koupelny, položili do vany a začali na mně pouštět vodu. Ječela jsem a do toho se smála. Kdyż kluci přestali, Vojta se ke mně nahnul, že mi dá pusu ale já ho schodila k sobě do vany, kluci se začali smát a nakonec jsme po sobě začli stříkat vodu a házet sprvhové gely. Asi po půlhodině srandy jsme se sebrali a šli se převlíct, měla jsem ůplně mokré vlasy a musela si je vyfoukat. Začala jsem si foukat vlasy a v tom přišel Vojta, sebral a vypnul mi fén, položil ho na umyvadlo, chytl mně za pas a začal vášnivě líbat. Potom mně vzal do náruče, položil na postel, natáhl se nademnou a začal znova líbat. Zase jsme se spolu vyspali jako o Silvestra. Oblékli jsme se a šli se dolů najíst. Bylo už pozdě a tak se kluci rozhodli, že už půjdou domů. Zůstala jsem tam sama s Vojtou a rozhodli jsme se, že si pustíme film. Film skončil a my usnuli na gauči.


Šťastný není ten, kdo se má s kým vyspat.
Šťastný je ten kdo se má s kým probouzet.

Takže další díl bude do konce týdne, protože se budu učit, to víte škola a písemky, každá to určitě znáte. Dejte koment a hvězdičku, poťěší mně to... ❤❤❤❤❤

New Element aneb potkalo mně štěstíWhere stories live. Discover now