Ráno jsem se probudila na gauči, čekala jsem že tam bude i Vojta ale nebyl. Vztala jsem a šla do kuchyně. V kuchiny na stole leželi toasty a džus a u nich papírek Šel jsem si něco zařídit, do večera se vrátím s podpisem Vojta. Nasnídala jsem se a zůstala v pyžamu, rozhodla jsem se, že se po dlouhé době začnu učit na maturitu, která je příští týden. Zalehla jsem do postele a začala se učit. Večer když jsem slyšela dveře, jsem toho uměla opravdu hodně ale neměl mně kdo vyzkoušet. Vojta přišel, dal mi velkou a dlouhou pusu a pronesl Ale copák, že by jsme se konečně začli učit na maturitu, když to dořekl začal se tak krásně smát až jsem musela vztát a jít mu dát pusu. Chvilku jsme se líbali a nakonec šli udělat večeři.
--- Další týden ---
Týden utekl docela rychle, ale já uměla ůplně všechno co jsem umět potřebovala.
Ráno jsem vztala ani jsem nesnídala z toho jak jsem byla vystresovaná. Jen jsem se osrchovala, oblékla si černé uplé šaty s velkou bílou mašlí v pase a černé boty na klínku a mohla jsem vyrazit. V kuchyni jsem nechala vzkaz Ahoj zlato, hned jak se vzbudíš mi začni držet palečky a přijdu kolem poledne s láskou tvoje Láska s citatem mé oblíbené písničky Chci jenom další ráno, kdy na tebe se podívam a ty se usmívás má lásko,v ten moment nejsem sám . Šla jsem pěšky a do uší si pustila písničky atmo- ráno, je to strašně zamilovaná písnička a poslouchám ji vždy před něčím, čeho se bojím. Došla jsem do školy a všechny jsem moc rada viděla. Ani jsem si nestačila sednout a už mně volaly abych šla na řadu. V jeden den jsme měla ůstní i písemnou maturitu.Obě dvě jsem udělala ze všech předmětů a byla jsem z toho hrozně šťastná. Letěla jsem rychle domů. Doma byl klid a všude přichystáno jako na nějakou oslavu. Z kuchyně jsem uslyšela smích a tal jsem se tam šla podívat, seděl tam Ondra, Luky, Chris a Vojta, Vojta se zvedl šel mi dát pusu a já zaječela Maturita je moje, jsem oficiální pracující zdravotní sexy sestřička a usmála se. Vojta se zasmál a pronesl No tak to budu asi často nemocnej aby jsi se mnou byla doma a byla jenom mojí" sexy zdravotní sestřičkou" . Všichni mi popřáli a od Ondry jsem dostala bonboniéru, od Lukyho pruhovanou košili, od Chrise čepici a rovným kšiltem a od Vojty velký puget růží. Bylo to tak hezký a kluci řekli No dneska je tady párty a jelikož neznáme žádné tvé přátele tak ty poznáš ty naše........ Večer začala párty.
Skutečná láska nemá šťastný konec, protože skutečná láska je nekonečná.
Dejte komenr a hvězdičku moc mně to potěší teď v mém nešťastném období. Mocinky moc díky ❤❤❤