Ráno jsem se probudila, udělala Vojtovi snídani, udělala jsem mu palačinky a tomu džus a kávu. Odnesla jsem mu tu snídani do pokoje. Vojta ještě spal a tak jsem tam snídani položila a šla si lehnout na gauč, nebylo mi dobře a tal jsem si vzala mikinu a lehla si. Za chvíli jsem slyšela, jak Vojta chrastí s talířem a pomalu šel dolu. Nejdřív odnesla tác do kuchyně a když se vrátil, udělalo se mi špatně a odběhla jsem zvracet na WC. Vojta tam za mnou přišel, řekla jsm mu ať jde pryč. Asi další hodinu jsem strávila u WC, jelikoż jsem byla anorektička každé vyzvracení mně dělalo slabší a slabší. Přišel Vojta a řekl Kočičko, moc rád bych tu s tebou zůstal ale máme nečekaný koncert, takže přijedu až na večer. Nerad tě tady nechávám samotnou když ti není nejlíp ale opravdu musím, a tak se vzal a odjel. Asi po půlhodině jsem jsem dostala hlad a pokusila jsem se zvednout a asi si vyvrkla na dvakrát kotník ale nakonec jsem s zvedla. Odešla jsem do kuchyně ale nic jsem nenašla a nakonec jsem si vzala kus sýra v lednici. Kousek jsem si ukousla a hned se mi zase udělalo špatně a běžela jsem na WC.
Byl už večer a já jsem byla už na pokraji svých sil. Sotva jsem došla do pokoje a začal mi vibrovat telefon, byly to příspěvky z Facebooku. Luky dal na svůj profil fotky z dnešního koncertu a asi na 10 fotkách se Vojta líbal s nějakou vysokou, štíhlou brunetou. Začala jsem brečet a šla si lehnout. Ráno jsem byla pořád smutná, zbalila si všechny věci a odešla. Bylo mi pořád hodně špatně ale i přesto jsem nasedla na vlak a potom na autobus a jela jsem do Lužný, kde bydlela moje BFF Eliška. Zazvonila jsem a nechali mně u sebe než se mi udělá lépe. Celý večer jsem Elišce vyprávěla o Vojtovi a našem vztahu a nakonec jsem jí řekla, že mně dnes na koncertě podvedl. Večer se mi udělalo opravdu špatně a neměla jsem už co zvracet protože jsem celý den nic nejedla. Elišky rodiče mi zavolali sanitku. Přijela a odvezla mně do nemocnice. V nemocnici jsem jim všechno řekla a vzali mně na spoustu vyšetření. V nemocnici si mně nechali na pozorování.
Další den přišli výsledky, a zjistilo se že mi nic není al něco mně napadlo a tak jsem řekla A není možný, že bych byla těhotná ??? Doktor přikívla dal mi do ruky těhotenský test a ja si ho šla udělat a byly tam dvě čárky. Dokror mně vzal na prohlídku a řekl že jsem ve druhém měsící a já nevěděla kdo je otcem!!!!! Radši jsem si nechala udělat test otcovství.
Výsledky z testu otvovství přišli za týden a doktor řekl Spermie, která se uchytila se uchytila přesně před dvěmi měsíci a já přikívla a v hlavě mi došlo, že otcem je Vojta. Jelikož mně podvedl neměla jsem náladu mu volat. A tak jsem si šla lehnout.
Ano, on je můj nejlepší kamarád
Ano, několikrát jsem mu pomohla a on zase mně..
Ano, vždy když mám problémy, vím že se na něj můžu spolehnout
Ano, je pro mně velmi důležitý
A ano asi ho MILUJU ♥♥♥♥Holky moc mně těší, že to čtete ale další díl bude asi až příští týden jelikož jedu na ŠVP. Dejte prosím koment a hvězdičku moc mně to potěší protože píšeme písemky a zatím žádná nedopadla dobře.