Prolog

116 13 2
                                    

Jebany budzik !Patrzę na godzinę Kurwa !Spuźniona a dziś wycieczka.Ubrałam ,uczesałam i umalowałam w zaledwie 20minut .Po czym zadzwoniłam po taksówkę jako że autobusu już nie mam , a mieszkam dosyć daleko od szkoły .Gdy byłam już pod szkołą autokar ,już czekał weszłam pośpiesznie do sierodka i zaczełam poszukiwania wolnego miejsca wśrud osób z naszej klasy .Boże zostało tylko miejsce obok Kaśki siurnietej dziewczyny z klasy naprzeciwko niej siedziała Laura moja dobra kolerzanka z równoległej klasy a przed nią siedział wkurwiający Mateusz z jej klasy.Jechaliśmy do jakiegoś rezerwatu przyrody.Jak zawsze ględzili ,że trzeba dbać o przyrodę itp .Gdy wjeżdżaliśmy już do Warszawy pod parking szkolny nauczyciele kazali nam zadzwonić po rodziców nie wiem po co bo jesteśmy w trzeciej gimnazjum i tak każdy wraca sam...Po wyjściu z autokaru zaczekałam na Laure bo chciałam z nią pogadać skoro i tak miałam autobus dopiero za 30 minut.Gadałyśmy o bzdetach .Kiedy zobaczyłam go: wysoki wysportowany siedzącym na sportowym rowerze i rozmawiającym przez telefon, jak skończył podszedł do nas i zagadał do Lalki a ona tylko przedstawiła nam sobie Wiktoria -Zayn ,Zayn-Wiktoria .
-Hej miło mi powiedział z uśmiechem na twarzy po czym zszedł ze swojego rowerka.
-Heh mi też-odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy trochę zachrypnientym głose.Szczerze już mi się podobał był w moim stylu pięknie choć niedbale ułożona grzywka poczucie humoru, a także umięśniony -chyba wyciska siudme poty na w-f .
-Przewieść cie ??-powiedział zalotnie wskazując na rower
-Hmmm nie trzeba może potem -powiedziałam śmiejąc się .
-A mogę się sama przejechać?
- Jasne - odpowiedział z uśmiechem
Po czym zrobiłam to co miałam.Zrobiłam kilka rundek po czym się wyjebałam jak to ja .Co zwruciło durzą uwagę.Oczywiście od razu przybiegł Zayn i Lala ,jak się już otrzepałam spojrzałam na zegarek za 5 minut miałam autobus do domu więc powolnym krokiem skierowałam się w strone przystanku żegnając się z nimi.
****#****
Witam w moim nowym opowiadaniu od razu mowie ze książka bedzia miała mniejwiecej 10 rozdziałów a kolejny rozdział dodam gdy będzie minimum 5 gwiazdek.
xxkochamxx

5 DniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz