2

203 20 19
                                    

Soobin dersin içinde sürekli Beomgyu'yu incitiyordu ona kağıtları top yapıp fırlatıp duruyordu bir de zaten kendisini sevdiğini de biliyordu ne yapsa hiç bir şey diyemezdi ki
Beomgyu sınıfın ortasında "Ya uff ne var be!"diye bağırmıştı ve asla da aklına Soobin'in arkalarına oturup bunu yapacağı gelmemişti.
Herkes şaşkın şaşkın ona bakmıştı.Beomgyu Soobin'e bakarken gülümseyip önüne geri dönmüştü.Soobin de gizlice Kai'ye dönüp kıkırdamıştı.Kai de elini alnına yapıştırmıştı.

Soobin onu sevdiği için Beomgyu'ya gıcık oluyordu da ondan öküzlük yapıyordu,onu kullanmayı seviyordu bir de kızması hoşuna gidiyordu.

Bazen dalga geçip daha fazla umutlandırmak için Beomgyu'nun resmen dibinde bitip beynini allak bullak ediyordu.

Beomgyu mutlu olduğu için kafası kötülüğe çalışmıyordu

Beomgyu aniden Soobin'in dibinde bitmesine şaşırmıştı

Soobin:Hey Beomgyu!

Beomgyu:Efendim Soob

Soobin:Takılalım mı?
Gülümseyerek bakmıştı

Beomgyu da gülümser hiç hayır diyemez ve takılırlar.

Soobin'in amacı arkadaşlarına Beomgyu'yu rezil etmek,küçük göstermek zayıf hale getirmekti Herkese yansıtmak istediği ilişki
Beomgyu beni seviyor ve bakın bu benim hiç umrumda değil üzülürse de kendi bileceği iş

Arkadaşları bunu görüyorlardı fakat Beomgyu'ya kıyamadıklarından bir türlü ona söyleyemiyorlardı

...

Beomgyu okula gelememişti, önceki gün yağmur yağmıştı ve o anahtarını içeride unutmuştu, evde de kimse yoktu,ıslanmıştı yağmurun altında.Soobin telefonunu o saat açmamıştı.Açsaydı evi yakındı onun yanında bekleyebilirdi.

...
Soobin Beomgyu'ya gitmişti ve odasına girince uyuduğunu görmüştü .Beomgyu Soobin'i hiç bir şekilde farketmemişti

Soobin neredeyse hep uğruyordu artık Beomgyu'nun bir şey sanması için.Sonra da öyle bir mesafe koyuyordu ki onu sudan çıkmış balığa döndürüyordu.

Konserden önceki gece birliktelerdi.
Güya Soobin bir kitap ödünç almak istemişti Beomgyu kitabı rafında ağır hareketler ederek ararken Soobin ise müzik açmıştı ve dans edip eğlenmişlerdi her şeyi unutup.
Beomgyu'nun onu öyle görmek hoşuna gidiyordu

Sonra uzun uzun konuşmuşlardı o gece

Soobin hiç gerçek biri değildi onun yanında kendini değiştiriyordu bilerek.

...

Hasta Beomgyu'yu izlerken sahte biri değildi Soobin. İlk defa onu uzunca bir izleme fırsatı bulmuştu.Masum yüzünün yanından ayrılamıyordu...

Beomgyu gözlerini araladı. Kalktığında odada tek başınaydı,boğazında ağrı hissi vardı bu yüzden mutfağa yürümüştü.Çay yapmıştı ve mutfak masasının başına oturmuştu.Ailesi işte oldukları için yalnız kalmıştı .Dünkü yağmuru düşünmek bile eklem ağrılarını geri getirmişti.Tekrar odasına dönüp yatağına uzanmıştı ve gözlerini yummuştu.

Keşke yanında biri olsaydı da ona iyi hissetmesi için masaj yapsaydı, hiç değilse vücudundaki tutulmalar geçerdi

...

Soobin tekrar Beomgyu'nun ziyaretine gelmişti Beomgyu'nun daha iyi olduğunu görünce
yine gıcıklık olsun diye yakınlaşma taktiğini izliyordu.Bu Beomgyu'yu etkilememeliydi lakin etkilemeye bire bir yöntemdi.

Beomgyu yer yer utanırken yer yer mutluluk yaşamıştı .Soobin onunlaydı çünkü.Soobin'den istemeden Soobin ona masaj bile yapıyordu.

Dün o hastayken ona bakan bilmediği Soobin gibi samimi biri değildi.Bu Soobin onu mutlaka üzecek olan piç Soobindi.

Beomgyu:Şimdi daha iyiyim dün hiç değildim her yerim tutulmuştu

Soobin:Vah vah,tüh üzüldüm

Soobin bilerek telefonunu açmamıstı ama bunun olacağını da düşünmemişti biraz kendi yüzünden olduğunu biliyordu

...

Soobin bir yerleri kaşındığından oturduğu yerde kendiliğinden plan hazırlamıştı. Arkadaşını arayıp yardım istemişti plan konusunda. Sahte bir eve izinsiz girme operasyonu düzenleyeceklerdi.Bu şekilde Beomgyu'yu kurtarıp gözünde kahraman olabilecekti ve daha çok istediği şeyleri yaptıracaktı ona
Böylece suçluluk duygusunu da,kırıntı kadar minik olan merhametini de silebilecekti.

Beomgyu Soobin'in ayarladığı kişiyi hiç tanımıyordu bile

Beomgyu evinin kapılarını sıkı sıkı örtmüş olmasına rağmen evine giren davetsiz misafir profesyonel ve kilitli kapılardan bile ustalıkla geçebilen soğukkanlı bir yağmacıydı.Soobin evin yakınlarında beklemişti Yugyeom'un telefonunun gelmesini.Sabredemeyip daha da yakınlarına gelmişti evin.

...

Beomgyu çığlık çığlığa ve ağlayarak bağırıyordu Soobin çığlıkları duyuyordu fakat Yugyeom'dan telefon gelmiyordu ve planları için erkendi.Soobin kapıyı açık görünce beklemeyi bırakmıştı, eve girmişti. Beomgyu ve yağmacı fena boğuşuyorlardı.
Bu Yugyeom olamayacak gibi davranıyordu Beomgyu'ya .Dikkatli bakınca da yağmacının cebinde çakı olduğunu farketmişti Soobin.
Başından kaynar suların döküldüğünü hissederken de anlamıştı ki her şey kan dondurucu ve gerçekti. Beomgyu'yu neyseki alıp kenara çekebilmişti.Karşısındaki adamın öfkelenmesi tek sorunlarıydı bu da yetmemiş gibi adam çakıyı çıkarmak üzeredi.Soobin anında kafasına sert bir şey vurur yaşadığı yüksek adrenalinle.Telefon da şimdi çalıyordu...

Her şey sona ermişti tehlike geçmişti.Soobin meşru savunma hakkını kullanmıştı bundan dolayı polis onu karakola bile götürmemişti çünkü soobin Beomgyu'nun yalnız kalmasına izin veremeyeceğini polislere güzellikle söylemişti

Soobin-İyi misin Beomgyu?

Beomgyu:Ben-
yüzü bembeyaz kesilmişti

Soobin:Dokundu mu sana Beomgyu?Bir şey yaptı mı?

Beomguyu:Biraz boğuştuk ama sorun değil sen tam vaktinde geld-

Soobin Beomgyu'ya sarılır ,kollarını boynuna dolar

Soobin-İyisin ,bir şey yok.Korktum.Yetişemem sandım.

Soobin şaka sanıyordu en başında.Peki ya telefonu bekleyip geç kalsaydı?Üstelik yağmacının silahı vardı.İnanılır gibi değildi! Neyseki önceden Beomgyu'ya oyun hazırlamıştı yoksa bu olayı nereden  bilip nasıl durduracaktı ki?!
Şimdiyse gerçekten onun kahramanı olmuştu.


Çocuk Oyuncağı soogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin