-Fotoğraflarda kıyafet farklı olabilir kusura bakmayın-
--Felix'ten--
"Ne?"
Bana minik civciv mi dedi o? Ama o nereden biliyor lakabımı? Jisung bu kadar ileri gitmiş olamaz. Olmamalı.
"Hadi ama hızlı ol bekliyorlar." dedi Hyunjin.
"Üzgünüm bu kadar ileri gitmemeliyim." dedim. Gözlerim dolmuştu sanki. Belki de ben bulanık görüyordum?
"Felix. Ne oldu iyi misin?" dedi Hyunjin. Ben ise yerde oturuyordum. Herkesin içinde oturup ağlıyordum. "Ben üzgünüm sanırım gitmeliyim." dedim. Orada kalıp ortamı bozamazdım. Hyunjin beni ayağa kaldırdı. "Gidemezsin Felix." dedi ve göz yaşlarımı silip sarıldı bana. Her ne kadar terlemiş olsa bile parfüm kokuyordu. Saçlarının ıslak görüntüsü büyülüyor beni...
"İyiyim şimdi. Hadi 2. kere de söyleyelim şarkıyı." dedim. Hyunjin bana baktı," İyiyim dedin ama eğer yalansa ödeşiriz bak." dedi ve yanağımı öptü. NE?!
"Ne yapıyorsun Hyunjin?" dedim ve gıdıklamaya çalıştım. Gülüyordu. Ama gıdıkladığım için mi gülüyor bilmiyorum. "Kaşınma Felix." dedi. "Bir daha beni öpme!" diye uyardım onu. Umarım konseri baştan sona çeken bir takıntılı bir fan yoktur.
Şarkıyı 2. kez söyledik. Aşırı yoruldum. Bazı fanların sorusunu cevapladıktan sonra sahne arkasına geçtik.
Hyunjin'in menajeri yanıma geldi," Sizinle konuşmak istiyorum." dedi. Şimdi sıçtım.
"Hyunjin sizinle çok eğleniyor ve gayet şarkısına odaklanıyor. Bu yüzden sık sık görüşmenizi istiyorum. Ayrıca bir albüm çıkarmanızı öneririm." dedi. Ben ise o konuşurken sadece kafamı sallıyordum. Arkadan Hyunjin bizi izliyordu. "Ve sizden bir ricam olacak." dedi bende ," Tabii söyleyin." dedim. "Haftaya olan konserde de bize eşlik etmek isterseniz beni şu numaradan bulabilirsiniz." dedi ve kartvizitini uzattı. Bende eğildim ve," Teşekkürler." dedim. Menajer çocuk yanımdan gittiğinde Hyunjin yanıma geldi.
"Seni evine bırakayım mı?" dedi. Valla reddedemeyeceğim çünkü çok yoruldum. "Olur!" dedim. Sırıttı. Sırıtma artık gülüşünü yediğim. Öhm.
Sonunda evdeyim. Yeni duştan çıktım. Saat gece 1 olmuş bile. Hiçte uykum yok. Sapık adama yazsam mı acaba?
|Kırmızısaçlım|
<"Kırmızısaçlım" kişisini "Hwang" olarak değiştirdiniz.>
Felix: Uyudun mu Hwang?
Hwang: Hayır. Uykum yok. Bugün çok güzeldi.
Felix: Neden ki?
Hwang: Kore magazinleri full seni konuşuyor. Fotoğraflarını görmek güzel.
Felix: Dur. Ciddisin sen?
Hwang: Evet bak hesaplara.
"Ciddi mi bu adam ya?" dedi Felix kendi kendine. İnstagrama girdi. İnstagrama girer girmez keşfetinde Hwang Hyunjin ve kendisi vardı. "Eyvah!".
|Koremagazin|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Komşum | Hyunlix✔
FanfictionUnknown number: Sarı saçlı halin daha güzeldi. Felix: Kimsiniz? Unknown number :Sarı saçlı halini geri istiyorum. #Hyunlix🥇 #Hyunlix🥈 #Hyunlix🥉