Felix'ten
Ondan nefret ediyorum. Gerçekten bana aşık ve beni düşmanımla buluşturuyor. Deli herhalde. Şuan evdeyim ve onu heryerden engelledim. İşe yaramıyor biliyorum ama yine de onu engellediğimi görmesini istiyorum. Umarım beni unutur ve hayatına devam eder. W00jin yüzünden hayatımın ne kadar mahvolduğunu herkes gayet iyi biliyor.
Beni izleyen çocuğun Hwang Hyunjin olduğunu çok iyi biliyorum. Ama ona bunu hatırladığımı söylemedim. Her ne kadar o gün beni güldürse de... Hayır, ben kendimi güldürdüm. O beni güldürmedi. O benim hayatımı kararttı. Hyunjin bana o an yardım etseydi belki W00jin ondan korkacaktı ve bana zorbalık yapmayacaktı. Hyunjin ve W00jin olmasaydı daha mutlu olurdum belki? Yine biri yazdı. Acaba kim? Tabii ki Hyunjin.
| Şüpheli |
<"Şüpheli" kişisini "Ahwang" olarak değiştirdiniz.>
Ahwang: Felix...
Ahwang: A hwang ne?
Ahwang: Attractive Hwang demek sanırım.
Felix: Hayır Aptal Hwang demek.
Ahwang: Hey! Çekici hwang olarak algılarım ben onu.
Felix: Of. Yürü git, yazma bana!
Ahwang: Konser yarın akşama;)
Felix: Tamam. Bana konserde temas kurmazsan sevinirim.
Ahwang: Felix. Woojin beni tehdit etti.
Felix: Aynen beni de skcekti az kalsın hatırlarsan.
Ahwang: Felix sen onu...
Felix: Beni aptal mı sanıyorsun Hwang?
Ahwang: Hwang demeye mi başladın?
Felix: Hyunjin kelimesini görmektense ya da duymaktansa Hwang kelimesini duyarım veya görürüm daha iyi.
Ahwang: Felix tam bir ergen gibi davranıyorsun.
Felix: Tamam. Woojin seni nasıl tehdit etti söyle?
Ahwang: Evini ateşe vermekle?
Felix: Ha?
Ahwang: Felix.
Felix: Efendim.
Ahwang: Kaçalım!
Felix: Ha?
Ahwang: Uzak bir yere gidelim.
Felix: Ne diyorsun Hyunjin?
Ahwang: Felix ben seni seviyorum. Hissettiğim kadarıyla sende beni seviyorsun. Bu yüzden uzağa taşınalım. Aynı eve. Sadece ikimiz.
Felix: Sen...
Ahwang: Çok ciddiyim. Lütfen Felix. Konseri yaparız ve birlikte çalışırız. Beni sevgili olarak görmek istemezsen oda arkadaşın olarak görürsün. Ama acil gitmemiz lazım.
Felix: Gaza geldim lan. Tamam gidelim.
Ahwang: Valla mı? Tamam hemen valizini hazırla, benim yazlığıma gidiyoruz.
Felix: Olm ne? Ciddisin sen?
Ahwang: Şaka yapıyor gibi mi gözüküyorum Felix?
Ahwang: Camdan bak benim eve.
Felix: Lan 3 valizle nereye gidiyorsun?
Ahwang: Of hadi yoksa kaçıracağım seni!
Felix: Öyle bakma korktum.
Ahwang: Hehe!
--Felix'ten--
Gözlerimi açtığımda farklı bir evdeydim. Başım zonkluyordu. Neredeyim? En son 4 bardak viski içip sarhoş olmuştum. E bir zahmet. Canım sigara çekti. Hayatımda hiç içmedim ama canım sigara çekti?! Ne oluyor lan bana?
Yatakta oturur pozisyon aldım ve etrafıma bakındım. Başım dönüyor. Ah! Hala gece. Büyük ihtimalle 2 saat önce içtim, uyuyakaldım ve şimdi de uyandım. Yani bu benim tahminim.
Ayağa kalkmaya çalıştığımda sendeleyerek kapıya ilerledim. Lan bu nasıl kapı tokmağı. İsmi tokmaktı sanırım? Her neyse kapının kolu yuvarlak top gibi bir şey. Bu yuvarlaklardan hiç açmadım. Yana çevireceğim büyük ihtimalle. Lan çevirilmiyor! Kim kilitledi beni buraya? Çevirilsene amk!
Hahaha! Ters yöne çeviriyormuşum. Benim mallığım. Kapıyı açtığımda karşımda olan sarhoş(?) olan Hyunjin'i görüp sendeledim. "Oh. Sen misin?" dedim. "Hmm. Benim minik civciv." dedi. Deli gibi alkol kokuyor. Ne kadar içti bu?
"İyi misin?" dedim ve onu yatağa götürdüm. "Beraber mi uyuyacağız?" dedi sırıtarak. "Başka yatak varsa orada yatabilirim." dediğimde kolumu tuttu ve beni yatağa -yanına- çekti. Yan yana yatıyorduk. Çok tatlı duruyor. "Felix. Ben seni 6 yıldır takip ediyorum." dedi. Oha! 6 yıl ne lan?
"Tamam. Çok beklemişsin." dedim. Sonuçta o bir ünlü. Kim bilir peşinde ne kadar kız vardır. Yanağına yaklaştım ve," Öpebilir miyim?" dedim. O da," İstediğin zaman." dedi ve yanağını dudağıma değdirdi. Çok tatlı sanırım bayılacağım!
"Her şey çok hızlı gelişti. Neden?" dedim. Gerçekten neden bir anda uzaklara gitmek istedi? "Aslında W00jin sana ve bana zarar vereceğini söyledi. Bende korktum." dedi. Dayanamıyorum öpeceğim sanırım. Ama ben öpmeden o beni öptü. Ben bu çocuğa eriyorum...
"Hwang... Benimle sevgili ol!" dedim. Ağızımdan kaçtı. " Sevgiliyiz zaten." dedi ve tekrar dudağıma yapıştı. Yatakta sarılıp öpüşüyorduk. Tam öpüşmek sayılmaz sanırım çünkü sadece dudaklarımız değiyordu. Onunla çıktığımı tüm sosyal medyaya yaymış bile, ben uyurken. Herkes bizi biliyor. Her şey iyi duruma geliyor. Belki de Woojin o gün beni taciz etmeseydi Hyunjin ile tanışamayacaktım. Her kötü anımda benimleymiş. Ama benim haberim bile yoktu. Sosyal medyadan küçükken dertleştiğim çocuk da oymuş. Hepsi oymuş. Cidden bana takıntılıymış. Burada yalnız ikimiz varız. Işık kapalı, sarılıyoruz ve dertleşip birbirimizi öpüyoruz. Hiçbir şey daha iyi olamazdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Komşum | Hyunlix✔
FanficUnknown number: Sarı saçlı halin daha güzeldi. Felix: Kimsiniz? Unknown number :Sarı saçlı halini geri istiyorum. #Hyunlix🥇 #Hyunlix🥈 #Hyunlix🥉