"Kapı çalıyor Felix!" diye bağırdı Chan. Felix o sırada kapıya gidiyordu. "Ben açtım bile!" diye bağıran ise Jisung'tu. Kapı açılır açılmaz Hyunjin maskeli ve kapşonlu bir şekilde Jisung'un üstüne atladı ve ellerini Jisung'un boynuna götürdü.
"Lan ölüyorum!" diye bağırdı Jisung. Felix koşarak yanlarına geldiğinde Hyunjin ona baktı. "Napıyorsun lan?!" diye arkadan geldi Chan. Herkesin sesi birbirine girmişti. Jisung,"Ölüyorum!" diye bağırırken Felix,"Defol git!" diyerek Hyunjin'i kolundan tutup kaldırmıştı. Kapının dışına çıktılar. "Siz bekleyin ben geliyorum." dedi Felix, Jisunglara bakıp. Chan ise kapıyı kapatmadan," Çocuklarıma dokunursan seni varya!" dedi ve Jisung kapıyı hemen kapattı.
--Felix'ten--
"Hwang mal mısın acaba?" dedim. Hwang'ın sadece gözlerini görebiliyordum. "Bilerek yapıyorsun değil mi?" dedi. Açıkcası gülesim gelmişti çünkü kapşonlu çok komik duruyor. "Benden uzaklaşmalısın artık. Kendi sapığım ile bu kadar samimi olmamalıyım." dedim. Gerçekten rahatsız oluyorum ondan. "Gerçekten rahatsız mı oluyorsun benden?" dedi. Bunu dediği zaman kıkırdadım çünkü komik geldi. Sence rahatsız olmuyor muyum? "Sapıksın. Adı üstünde 'Sa-pık'. Nasıl rahatsız olmayayım?" dedim ve göz devirdim. Elimi tuttu. "Hadi ama Felix. Arkadaş olduk sanıyordum." dedi. Mal mı bu adam?
"Senin daha yüzünü görmedim. Adını bile bilmiyorum. Bir daha bana arkadaşız deme!" dedim ve elimi kendime çekip sağa sola çırptım. "Felix benden bu kadar çok mu iğreniyorsun?" dedi. Ne diyor bu sapık? "Evet çok iğreniyorum. Oldu mu? Bir daha beni ve arkadaşlarımı rahatsız etme. Telefonumu da sal artık." dedim. Aşırı sinirliydim. "Başka biri mi var?". Derin bir nefes aldım. Sapıksın diyorum," Başka biri mi var?" diyor. "Başkası olsa ne olacak sanki. Olsa da olmasa da senin sapık olduğu gerçeğini değiştirmeyecek sonuçta." dedim ve elim ile 'baybay' yapıp kapıya ilerledim. "Lee Felix. Buna pişman olacaksın." dedi. Hahaha! Komik adam seni. "Hwang. Sen beni tanımamışsın. Tanısaydın eğer benim meşhur 'pişman olacağım şeyler yapmam.' sözümü bilirdin." dedi ve göz kırpıp , yarım açık olan kapıdan içeri girdim.
"Lan siz bizi mi dinlediniz?" dedim. "Siz ne ara 'biz' oldunuz!" dedi Chan Hyung. "Abartma sende Chan."diye atılan ise Jisung'tu. Changbin ise bunlar yaşanırken uyuyordu. Telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim.
| Hwang |
Hwang: Felix ciddiyim üzüleceksin.
Felix: Of neden neden?!
Hwang: Hyunjin ile konserde yakın olduğunuzu gördüm.
Hwang: Ondan mı hoşlanıyorsun?
Felix:^Galiba hoşlanıyorum^
Felix:^Galiba hoşla^
Felix:^Gali^
Felix: Hayır. Hoşlanmıyorum.
Hwang:/Ne yazıp sildiğini görebiliyorum Felix.\
Hwang: Peki.
Hwang: Neden hoşlandığını düşündüğümü sormayacak mısın?
Felix: Soracaktım ama Chan Hyung bir anda yanağımdan öpünce yazamadım.
Hwang:/Cidden bilerek yapıyor gibi hissediyorum.\
Hwang: Hyunjin'in attığı posta bak anlarsın.
Felix: Tmm.
"Lan bakmayın mesajlarıma!" dedim biranda çünkü Jisung ve Chan içime kadar girmişlerdi. Jisung,"Tamam abi kusura bakma ya." dedi. Chan ise eli ile Jisung'un saçlarını okşadı ve gülmeye başladılar. Ne boş muhabbet bunlar ya. Ben ise Hwang Hyunjin'in hesabına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Komşum | Hyunlix✔
FanfictionUnknown number: Sarı saçlı halin daha güzeldi. Felix: Kimsiniz? Unknown number :Sarı saçlı halini geri istiyorum. #Hyunlix🥇 #Hyunlix🥈 #Hyunlix🥉