prolog: zihnimde bana ait olmayan anıların varlığı

137 19 13
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Uyumadan önce artık zihnimi ele geçirdiğini fark ettiğimde her şey için çok geç olduğunu anlamıştım. Her ne kadar zihnimi meşgul etmek için çabalasam da bir şekilde küçük bir çatlaktan sızan yağmur damlası gibi beynime sızıyor ve orayı ele geçiriyordu. Kendimi kontrol etmek için ne kadar çabalasam da o her zaman çılgınlığın son sınırında beni ele geçiriyor ve zihnimle birlikte bedenimi de harap edip gidiyordu. Ona ve anılarına yenildiğimi o gün anlamıştım aslında. O haftanın ilk gününde... Yine de kendimi ondan uzak tutmaya ya da gözlerimi ondan ayırmaya korkuyordum. Bir adım daha yaklaşırsam ona; onun delirmesini umursamadan, bedenimi bir yaprak gibi savurmasına izin vermeden, onun o kokusunu hissetsem ya da tenine dokunsam nasıl olurdu diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.

O haftanın üçüncü gününün sonunda ise artık her şeye son vermem gerektiğini de anlamıştım. Çünkü o benim bedenimde ve zihnimde kaldıkça her şey daha da kötüye gidecekti. Ona olan bu hissi o mu ben mi hissediyorum anlayamıyordum bile! Çünkü artık kendi düşüncelerimi de onun düşüncelerinden ayırt edemez olmuştum. Onun anıları ile benim anılarım gittikçe birbirine karışıyor ve ikisinden biri yavaşça bulanıklaşmaya başlıyordu.

Kendimi kaybettiğimi de o haftanın beşinci günü fark etmiştim. Çünkü bedenimdeki bu değişik hissin beni öldürmeye başladığını hissediyordum.

Ve o haftanın son günü her şeye son verdim.

...

slice of life, supernatural, drama, university au¡

for: yeni başlayanlara, eskilere...

riize's eunseok
2023, september
a jenosjupi originally

have a soul in my body, s.eunseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin