Melek

347 30 169
                                    

Daha diğer ficlerimi bitirmeden yeni fice başladım mallığıma bakın 💪💪

Buarada hoşunuza giderse lütfen oy verip yorum yazın, öbür türlü motivasyonum pert oluyoe

Sizi seviyorum çok, iyi okumalarr<3

(Fic'in yer aldığı evrende yetenekler yok. Nikolai dans klubünde, Fyodor ise kütüphanecilik klubünde. Lise sondalar. Sınav falanda yok hiç o olayları yazamicam. Fyodor 19, Nikolai 18 yaşında)

Makumiii

Genel bakış açısı;;

Fyodor, genellikle okul çıkışında dans klubünün odasının seyirci koltuklarından dansçıları izlerdi. Hareketlerinin narinliği ve doğaçlamalarının sonuçlandırdığı o güzel manzaradan yazacağı kitaplara, çizeceği resimlere ilham bulurdu.

Süreklilik halinde gittiği salonda ne kadar inkâr etse bile, zamanında sadece onu izlediğini kabullendiği, güzelliğiyle Fyodor'u hipnotize eden bir dansçı vardı.

İsmini bilmiyor olmasına rağmen ona bir sesleniş biçimi bulmuştu bile.

Melek, onun meleği.

Daha önce hiç konuşmamışlardı ancak tercih ettiği hareketler ve doğaçlamalarından belli olan duygu yansıtmalarından yorumladığı kadarıyla onu az çok tanıyor sayılırdı.

Ona melek ismini koymasının sebebi kalçasına kadar örülü olan kar rengi saçları, bembeyaz  kıyafetleri ve o atmosfer içindeki narin hareket seçimleriydi.

Çok güzel dans ediyordu sözde meleğimiz, sanki cennetten inmişti gözlerinizi şenlendirmek için.

Bazen onu izlerken doğaçlamasındaki duygu fazlalığından ağlamışlığı olmuştu Fyodor'un. Ancak bunu asla kabullenmezdi.

Bugün, yine meleğini izlemek için gitmişti. Ancak salonda ne kadar gözleri onu bulmak için çabalasa da bulamamıştı o narin bedeni.

Hüzünle çıktı salondan, kütüphanenin yolunu tuttu genç.

Melek olmadığı zamanlar meleği kitaplarda arardı genç. Sayısızca kitap okumuştu 'Acaba onun gibi bir karakteri bulur muyum?' düşüncesiyle.

Kütüphaneye vardığında açtı bir kitabı, okumaya başladı.

Ana karakteri eskiz defterine betimlendiği kadarıyla çizmeye çalışmıştı.

Görüntüyü beynine kazıdıktan sonra kendisine kütüphanedeki minik kafeden bir çay alıp oturdu.

Sakince, saatlerce okumuştu kitabını.

O loş, sakinleştiren ışığın altında.

Hava kararmaya başladığında yurda dönme kararı aldı, yolu tuttu.

Yavaş yavaş yürüdü okulun içinde, ardından kapıdan çıkıp yurt binasına varıncaya dek.

Girdiği binadaki merdivenleri çıkıp odasını aradı.

Gözleri kapı numarasıyla buluştuğunda kapının karşısında dikilip anahtarı eline aldı.

Anahtarı yuvasına kavuşturup yurt odasının kapısının kilidi açıldı, içeri girdi. Yurttaşı hâlâ uyumamış, telefonuna bakıyordu.

Girdiği odanın ardından kapıyı arkasından kapatıp kitledi, eşyalarını odadaki kendi tarafına fırlattı.

Yurttaşı ise o girdiğinden beri boş boş ona bakıyor, davranışlarını süzüyordu.

"Yine mi 'meleği' izledin?"

Yurttaşı melek olayını biliyordu, ne kadar kabullenmek istemese bile çok değer verdiği bir arkadaşıydı. O yüzden bu olayı anlattığı ilk ve tek kişiydi.

▪︎

"Hayır.. bugün gelmemiş salona."

▪︎

"Ah, kötü olmuş.. Neyse gel yanıma anlatcaklarım var!"

Komidinin çekmecesinden çekirdek çıkarmıştı yurttaşı.

▪︎

"Yine ne bok yedin Dazai?"

Bitkin bir şekilde karşısına oturdu kahveli gencin.

▪︎

"Bugün Chuuuya'mla kafeye gittik! Ve, ve beni öldürmeyi teklif etmedi.. Chuuya'm bana aşık olmamış da ne be!"

Söyledikleri ardından mal mal sırıttı bandajlı genç.

▪︎

"Oha ne ne ne?!"

"Chuuya.. ve ölüm tehdidi etmemek? Oğlum senin Chuuya'ya cin girmiş de senin haberin yok."

▪︎

"Deme öyle ya kırılıyorummm!"

Sahte bir hüzün tavrı yerleşti yüzüne Dazai'nin.

▪︎

▪︎

▪︎

Öylece Dazai Chuuya'dan, Fyodor ise meleğinden bahsede bahsede , oradan dedikodu malzemelerini bitirinceye dek sohbet edip, ardından yataklarına yerleşip uyudular.

-----------☆

İlk bölüm bitti oleyoley

Bu fic baya potansiyelli oldu umarım batırmam

Dün dansta öğretmen su tanesiymişiz gibi dans ettirmişti,, ordan aklıma esti bu fikir

Kesinlikle Nikolai'yi dansçıyım diye dansçı yapmadım............... aynen.. haha..

NEYSE SİZİ ÇOK SEVİYORUMMM UMARIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİRR<3<3

521 kelime

26 Nisan 2023

Su gibi. --- Fyolai , school au Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin