Makumiii<3<3
__________Bir sonraki günün şafağı çatarken gözlerini kıstı Fyodor.
Uyumamışlardı.
"Siktir.."
Bulunduğu hâle küfretti Fyodor.
Ayağa kalkarak komodinin üstündeki katlanmış üniformayı alarak banyoya yöneldi.
Dirilmiş bir ölü gibi görünüyordu.
Yüzünü soğuk suyla yıkadı, ardından saçlarını taradı.
Vişne rengi nemlendiriciyi de sürdüğünde kendisine aynada baktı.
Hâlâ yorgun duruyordu, çok.
Göz altlarını kapatacak bir şeye sahip olmadığı için kendisine küfretti, ardından üstüne formasını geçirip uşankasını kafasına geçirdi.
Kitlediği kapıyı açtığında Osamu ona garip garip bakıyordu.
"Ne var?"
-
"Hava 100(!) derece amına kodumun Rusu şu şapkayı kafandan çıkarsana."
-
Ah, doğru ya.
İlkbahardalardı.
Kafasındaki şapkayı çıkartarak dikkatlice komodininin üstüne koydu.
"Ben sınıfa gidiyorum."
-
"Tamamdır."
-
.
.
.Sınıfa vardığında sırasında oturan Nikolai'yi gördü.
Yüzünde ufak bir tebessümle yanına oturdu.
"Günaydın."
-
Nikolai onunla konuşmasına bile şaşırmıştı.
Kıpkırmızıydı, şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.
"Günaydın.."
-
Sohbetin devamı gelmeyince çantasından bir defter çıkardı Fyodor.
Defterde yazdığı kısa hikayeler ve Nikolai'nin resmedildiği ufak eskizler vardı.
Çizimleri Nikolai görmesin diye büyük bir çaba sarf ettikten sonra defterde yazılı olan son hikayesinin bulunduğu sayfaya geldi.
Kalemkutusundan bir kalem çıkartarak içindeki duygu ile karmaşıklığı karakterleri ile yazdığı olauın atmosferine yansıtıyordu.
Nikolai'nin onunla konuşmaması onu üzmüştü, normalde dediği saçma salak şakalar olsa bile susmazdı.
Gözündeki oluşan yaş, defterin sayfasına damladı.
(Karakterleri neden sürekli ağlatıyorun diye sormayın lütfen. bende bilmiyorum ĞQĞDŞQĞXLQĞSL aşırı ooc özür dilerim önceden yaxmıştım silersemde bölümü maku beni gebertir)
-
Oluşan ufak ses ile Nikolai kafasını çevirdi.
-
Yaşlarının sonu gelmiyordu.
Yaşlarının arasına kesik nefesler girince kontrol edemedi.
Korktu.
Yanlış birşey yaptıpından korktu.
Acaba ona kitabını hediye etmesi için erken miydi?
Yoksa o onu öptüğü sırada dudakları onun dudaklarına değsin diye kafasını hafifçe çevirdiğini fark etmiş miydi?
Ya da ona sarılırkenki kalp hızını?
Belki de dediği bir şey onu üzmüştür?
Düşüncelerinin de sonu gelmiyordu.
Defter sayfası sırılsıklam olmuştu, karakterler selle karşı karşıyaydı.
Gözyaşlarına rağmen hıçkırıkların içinde boğulurken yazmaya çalışıyordu.
Çok yorgundu.
Sinirler defteri kapayıp gözlerini sildi.
Bu sadece daha çok gözyaşı dökmesine sebep olmuştu.
Bedenini saran sıcak kollar düşüncelerini durdurdu.
-
"Neye ağladığını bilmiyorum ancak buna değmez. Lütfen.. bende ağlarım bak."
-
Derin bir nefes aldı.
Meleğinin ağlaması görmek istediği son şeydi.
O nedenle ne kadar işe yaramasa bile gözyaşlarını sildi, hıçkırıkları sonlansın diye nefesini tuttu.
-
Nikolai bunu farketmiş olacakki daha sıkı sarıldı ona.
"Ah, özür dilerim, dediklerimi unut. Duygularının içinde kalması seni rahatsız ediyorsa akşama kadar ağlayabilirsin."
Sevdiğinin dediği yüzünden kendini ağlamamak için kendini tutması onu üzmüştü.
-
Tam kalbinden vurulmuş gibi hissetti.
Nefesini bıraktığı gibi hıçkırıklarının sesi yükseldi, gözyaşları Nikolai'nin omzunu sırılsıklam etmişti bile.
Bir düre sonra hafifçe geri çskiliğ gözyaşlarını sildi, kıpkırmızıydı.
"Özür dilerim.. ben, uh.. -bu çok utanç verici- seni buna dahil ettiğim için özür dilerim!"
-
"Özür dileme. Üzüntünü hep içinde tutmamalısın."
-
Tekrar ağlamamak için kendini zor tutmuştu.
"Öyle mi?"
-
"Kesinlikle! İçinde tutarsan sıkıntın daha da büyür."
-
"Söylersem sıkıntım daha da büyüyecek gibi hissediyorum.."
-
"Neymiş ki sıkıntın?"
-
"Pek sıkıntı sayılmaz ki.."
-
"O zaman şöyle sorayım, gözyaşlarını akıtacak kadar önemli olan bu konu ne?"
-
"Aşk."
.
.
.
.
.
.
.
._____________
Öpüştürcem galiba daha dayanamam ben KEİWĞRLWÜDŞWÜS
Ama bir sonraki bölümde çünkü şuan zamanım yok💔💔💔
Yazdığım fflwrde kitap angst olmasa bile karakterleri ağlatmak 2 snlik angst yazmak gibi bir takıntım var ve bu ff benden kaçamadı😱
Neyse neyse umarım bölüm hoşunuza gitmiştir mwamwa bir sonraki bölümde görüşmek üzere!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Su gibi. --- Fyolai , school au
RomanceSu her zaman bir akış içindedir, az da olsa kıpırdanır sürekli. Hiçbirimizin olamadığı kadar canlıdır su. Yüzdüğümüz zaman etrafımızı sarıp sarmalayan o güzel, saf su. Ben içini özgürce keşfedeyim, dans ede ede ilerleyeyim. Sen ise beni sarıp sarmal...