Soba

166 22 64
                                    

Makumiii<3

----

Genel bakış açısı, odaksız;;

Fyodor kıpkırmızı kesilmiş, Nikolai ise sevinçle ona bakıyordu.

"İlhamın olduğunu söylemiştin, neye ilham veriyorum? Söyler misin? Lütfen, lütfen! Çok merak ettim!"

Çocuksu bir heyecanla konuşmaya başladı Nikolai.

▪︎

"Ah, doğru ya.. Ben kitap yazıyorum. Ve arada sırada resim çizdiğimde oluyor.. Doğaçlamalarından algıladığım mesajı kitaplarıma ve resimlere yansıtıyorum.."

Dedi Fyodor çekinerek.

▪︎

"Ne aman tanrım dur dur dur resim çiziyorsun? ve kitap yazıyorsun? VE BEN BUNLARIN İLHAMI MIYIM?!"

Nikolai şaşırmıştı, izleyicileri çok sever, ilgilerini çekmek için elinden geleni yapardı. Ancak hiç böyle bir seyirciyle karşılaşacağını tahmin edememişti.

▪︎

Fyodor ani ses değişikliğiyle ürktü.

Kıkırdadı, ardından dudaklarından seçtiği kelimeler süzüldü.

"Evet, hatta uzun zamandır."

▪︎

Nikolai yanıtıyla beraber turba dönüşme yolculuğundaydı. Ne olduğunu şaşırmış, biraz fazla sevinmişti.

Ağzı açık ayran budalası vaziyetinde Fyodor'a bakıyordu.

▪︎

"Ah.. iyi misin? Seni uzun süredir izleme gerçeği seni r-rahatsız mı etti? Öylese çok özür dilerim!"

Eğildi Fyodor, ne diyeceğini şaşırmış, meleği ondan nefret edecek diye korkmuştu.

▪︎

"Ah, hayır hayır! Asla! Sadece birinin yaptığım şeyi bu kadar çok sevmesi.. beni etkiledi. Hiç bu kadar ilgi gördüğümü hatırlamıyorum. O yüzden nasıl yanıtlayacağımı şaşırdım.."

Oda eğilip yüzü yere bakan Fyodor'un yanaklarını kavrayıp ona bakmasını sağladı.

▪︎

Melek onun yanaklarını tutuyordu melek onun yanaklarını tutuyordu melek onun yanaklarını tutuyordu melek onunー

Fyodor'un beyni bu düşüncelerle kaynıyor durumuna mâruz kalmıştı.

Gözlerini kırpıptırıp gözlerine baktı, yüzünün  Rusya'da yaşadığı zamanki hep açık tuttuğu soba kadar ısındığını hissetti Fyodor.

▪︎

Nikolai avuç içlerindeki yanakların ısındığını hissedip ellerinden birini alnına dayadı.

"İyi misin? Peterburg'dayken açık tuttuğum soba kadar sıcaksın!"

▪︎

"İyiyim, hiç bu kadar iyi olmamıştım hatta!"

Garip bir şekilde kıkırdadı.

▪︎

"İyiysen gel, okulda yürüyelim! Daha derslerin başlamasına çooook var!"

Nikolai bir cevap beklemeden Fyodor'un bileğinden tutup yurt koridorlarında çekiştirmeye başladı.

.
.
.

Bir süre bahçede, ardından koridorda yürüdüler.

Nikolai boş espiriler yapıyor, Fyodor ise ya gülüyor, ya da bu ne biçim espiri der gibi ona bakıyordu.

2 saat birlikte yürüdüler. 120 dakika.

Fyodor bu duruma çok seviniyordu, bir şansı olabilirdi belki..

Uzaktan sevmişti hep onu Fyodor, acaba yakından sevilebilecek miydi?

.
.
.

Ders zili çaldığında zile lanet etti Fyodor.

Nikolai'yle yolları ayrılmadan bileğinden tutup sordu;

"Şey.. Numaranı alabilir miyim?"

▪︎

.
.
.

Çok kısa oldu bu bölüm ya💔💔

Neyse neyse bir sonraki bölümde Dazai ile Fyodor dedikodusu geri gelcekk💪

Bide fikir verin pls fikir kıtlığı yaşıorum😭😭😭

382 kelime!

Su gibi. --- Fyolai , school au Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin