Örgü

159 21 59
                                    

Benim cidden olaya geçiş yapmam lazım bölüm atiyim diye kısacık kesintileri uzata uzata yazıyorum of

Smut yazabilirim beeeellkii... (utancımı yenebilirsem)

Bide özür dilerim olaylar çok hızlı ilerledi ama şuanki yazdığım şekilde yazmak dışında başka fikrim yoktu ondan boş boş devam ettirmektense hızlı devam etmesi daha mantıklıbence(umarımyqni)

Neyseneyse olaya giriş zamanıı

Makumiii<3<3<3

_________

Genel bakış açısı, karışık odak;;

Nikolai yanındaki Fyodor'a baktı, kıpkırmızıydı Fyodor. Ona karışık bir ifadeyle bakıyor, sevincini nasıl yansıtacağına şaşırıyordu.

Nikolai bu tuhaf tavırlarına karşılık olarak gülümsedi ona, bu, yüksek ihtimalle Fyodor'un kalbini tekledi, mahvetti.

Sanki öyle bir olasılık varmışçasına dahada kızardı Fyodor. İçten, en güzel gülümsemelerinden birini bahşetti Nikolai'ya.

Ders boyu konuşmadılar, daha doğrusu konuşamadılar.

Öğretmen çok disiplinli olduğundan mı yoksa aralarındaki tuhaf çekimden mi çözemediler, ancak tek bir kelime dahi etmediler.

.
.
.
.

Time skip----> Son mola, bahçede;;

Fyodor, Nikolai'nin bileğimden tutup bir yere sürükledi, heyecanla onun arkasından koşturan beyazlıyla beraber bahçenin diğer bölmelerine kıyasla daha ıssız, ancak bir o kadarda güzel bir alanına gittiler.

Bahçenin o köşesinde yaşlı, büyüleyici bir sakura ağacı vardı. Ağacın altına bir örtü serip oturdu Fyodor. Nikolai da onun yanına.

Bir süre sessizce oturdular, hafifçe esen rüzgârdan serinleten bir havayla karşı karşıyaydılar.

-

"Burası çok güzel.."

Diye söze girdi beyazlı.

-

"Beğendiğine sevindim."

Yanıtıyla birlikte kıkırdadı.

Yüzü hafifçe kızardı, ağzından birkaç söz daha çıkardı.

"Saçını örebilir miyim?"

Sorusu ağzını terkedince dahada kızardı siyahlı. Yanıtı için beklediği her saniye daha çok yanıyordu.

-

Kızardı, kıkırdadı beyazlı.

"Tabii ki! Sormana bile gerek yoktu."

Fyodor'a arkasını döndürüp öyle bekledi.

Bir süre Fyodor hareketsiz kalınca utanıp konuşmaya başladı.

"Ne bekliyorsun ya?!"

-

Fyodor kıpkırmızı bir vaziyette ona baktı.

"Ah, özür dilerim! Kabul edeceğini düşünmemiştim.."

Nikolai'nin uzun, beyaz saçlarını ellerine aldı, nazikçe, bir o kadar da güzel bir şekilde örmeye başladı.

Su gibi. --- Fyolai , school au Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin